Koniu15 pisze: ↑15 maja 2019, 8:25
No po kosztach czyli ile .Bo ja np mam możliwość mieć-9% z zniżka jako grupa zawodowa .
A to zależy od modelu i ogólnie polityka cenowa VW nie jest taka zero-jedynkowa, żeby określić ile procent można wyrwać. Kilka miesięcy temu oglądałem zestawienie jednego z dealerów po jakich cenach kupuje od producenta i za ile może sprzedać. Niektóre auta mogły iść nawet na minusie, bo się w ostatecznym rozrachunku opłacało załapać na dodatkowy bonus, a inne musiały iść z marżą, żeby był sens. Poza tym inaczej też jest z autami do produkcji, a inaczej z placu.
Niestety nie wiem jak wygląda sytuacja z T-Crossem i ile procent można wyrwać nominalnie.
W vw nie mialem grupy zawodowej jako znizki ale w innej firmie. Wtedy bylo tak że zniżka zawodowa była od dystrybutora. Czyli my kupowalismy auto o x taniej ale sprzedawca tez je kupowal taniej. Wiec jego zarobek pozostawal na podobnym poziomie. Dlatego jedne auto mialalem duzy rabat od sprzedawcy plus rabat na grupe zawodową....
wedd pisze: ↑15 gru 2018, 9:35
jak na te wielkosc samchodu (podwyzszone Polo) cena bardzo wysoka. Za te pieniadze mozna miec dobrze wyposazonego Golfa - samochod wiekszy no i jakosc wnetrza to inny swiat. Ale placi sie za mode na crossovery.
My na przykład zamówiliśmy wersje Life więc cena wyjściowa 76tyś, do tego kolor Deep Black Perl Rozbidowane radio 6 głośników, app Conect, ładowarkę indukcyjną i dostaliśmy rabat gdzie wyszło nas całe auto 73tyś zł wiec całkiem spoko no a dodatków za jakieś 5tyś
Porównując cenniki VW T-Cross i blizniaczej Skody Kamiq ceny za silnik 1.0 TSI 115KM DSG 7 są bardzo podobne.
Kamiq jednak jest już dostępny z silnikiem benzynowym 1.5 TSI 150KM ze skrzynią DSG 7 za 89tys.zł
Kolejna przewaga Skody to ta, że materiały wnętrza i deski rozdzielczej są zdecydowanie lepszej jakości
Skoda oferuje także więcej miejsca na nogi pasażerów z tyłu
Ciekawe także czy T-Cross będzie dostępny ze skrzynią DSG7 z silnikiem 1.5 TSI 150 KM