Przywitanie
Re: Przywitanie
Witaj
Bierzesz wypas, to potraktuj DSG jako dodatek.
Będziesz zadowolony.
Zepsuje się to się zepsuje.
Weź 5 lat gwarancji.
Co bierzesz innego pod uwagę?
Bierzesz wypas, to potraktuj DSG jako dodatek.
Będziesz zadowolony.
Zepsuje się to się zepsuje.
Weź 5 lat gwarancji.
Co bierzesz innego pod uwagę?
1.5 DSG 6,0 spalanie
Re: Przywitanie
brale pod uwage MAZDA CX-30, TOYOTA COROLA CROSS
Re: Przywitanie
Jak one cenowo wychodzą.?
Mazda ma swietną manualną.
Uwzgledniasz koszty leasingu i serwisów toyoty.
I jej specyficzną pracę (słabe wyciszenie)
Toyota w hybrydzie będzie palić niecały litr mniej,
Mazda w drugą stroną.
Ciekawy wybor
Mazda ma swietną manualną.
Uwzgledniasz koszty leasingu i serwisów toyoty.
I jej specyficzną pracę (słabe wyciszenie)
Toyota w hybrydzie będzie palić niecały litr mniej,
Mazda w drugą stroną.
Ciekawy wybor
1.5 DSG 6,0 spalanie
Re: Przywitanie
Na t-roc handlowiec daje az 19000 upustu, toyota tylko 10000, natomiasy mazda juz 4000, ale to nie najwazniejsze, kupuje sie po to aby byc zadowolony, t-roc wpadl mi w oko, jezdzilem z dsg poprostu bajka, ale znajomi co jezdzili z tymi skrzyniami odradzaja, natomiast z manualem nie jezdzilem do w salonach brak , rozwazalem jeszcze skode karoq z tym silnikiem, ale jest podobna sytuacja, brak jazdy probnej, natomiast na temat manuala tez nie chodza pozytywne opinie, moze od trafionego ezempalarza najlepiej jak sie wypowiedza uzytkownicy od rocznika 2022
Re: Przywitanie
Mam manuala, nie rozważałem nawet dsg.wbss pisze: ↑13 sty 2024, 8:06 Na t-roc handlowiec daje az 19000 upustu, toyota tylko 10000, natomiasy mazda juz 4000, ale to nie najwazniejsze, kupuje sie po to aby byc zadowolony, t-roc wpadl mi w oko, jezdzilem z dsg poprostu bajka, ale znajomi co jezdzili z tymi skrzyniami odradzaja, natomiast z manualem nie jezdzilem do w salonach brak , rozwazalem jeszcze skode karoq z tym silnikiem, ale jest podobna sytuacja, brak jazdy probnej, natomiast na temat manuala tez nie chodza pozytywne opinie, moze od trafionego ezempalarza najlepiej jak sie wypowiedza uzytkownicy od rocznika 2022
Skrzynia manualna normalnie działa, biegi się przełączają poprawnie, nie ma problemu z wyborem poszczególnych biegów a możemy jeździć jak chcemy a nie jak oprogramownaie skrzyni akurat zdecyduje.
Przed zakupem t-rockiem w ogóle nie jeździłem. W salonie siadłem w środku, poklikałem w system i oprogramowanie, sprawdziełm jak gra audio, popatrzyłem na stylistykę, podotykałem tu i tam i kupiłem.
Tylko ja byłem zdecydowany na wersję R-line ze światłami na złą pogodę w kolorze białym z czarnym dachem to były waruneki niezbędne i konieczne które MUSIAŁY być spełnione.
R-line 2023, 1.5 manual, komfort, led plus, beats, kamera, 18 cali, easy open, keyless itd.
Re: Przywitanie
Witam wszystkich, widzę że użytkowników jest mnóstwo. Dosyć spontanicznie stwierdziliśmy z żoną, że trzeba jej nowego auta. Wybór padł na tcrossa bo jest teoretycznie idealny do miasta. Po jeździe próbnej mieliśmy skwaszone miny bo auto okazało się fatalne. Na wyjściu z salonu sprzedawca wspomniał tylko, że może troc? Jest z dobrą zniżką i jeździ o wiele dojrzalej. I faktycznie, różnica jak niebo i ziema. Banalne warunki mojej żony były trzy: grzanie siedzeń i kierownicy, mały promień skrętu i lepsze światła niż w dotychczasowym V40 (halogeny). I wszystko się zgadza, oprócz świateł bo są basic LED. Ja sam od dawna jeżdżę na full ledach, najpierw w 308, teraz w mondeo i wiem jaką robią robotę. Nigdzie nie mogę znaleźć rzetelnej informacji na temat basic LED w VW, bo wszystkie testy to auta na wypasie, a sprzedawcy oczywiście te światła zachwalają. Więc pytam się was, użytkowników. Czy są to lekko lepsze halogeny, czy lekko gorsze ledy soczewkowe? Dodam, że wygląd nie ma dla nas znaczenia.
Re: Przywitanie
Od 8 lat jeżdżę na matrixach.
W busie mam kiedy Basic.
W trocu mam te podstawowe.
.
Są jednak lepsze od halogenów.
Dobralbym jednak doświetlenie zakrętów.
Nie wiem jaka jest dopłata do matrixow .
Do 3 tys zł doplacilbym
Na lokalnych drogach masz cały czas doświetlone pobocze.
Wiadomo , że Basic nie mają takiej siły światła jak matrixy ale są lepsze od halogenów.
Przy sensownej cenie zastanowił bym się nad fotelami ergo
W busie mam kiedy Basic.
W trocu mam te podstawowe.
.
Są jednak lepsze od halogenów.
Dobralbym jednak doświetlenie zakrętów.
Nie wiem jaka jest dopłata do matrixow .
Do 3 tys zł doplacilbym
Na lokalnych drogach masz cały czas doświetlone pobocze.
Wiadomo , że Basic nie mają takiej siły światła jak matrixy ale są lepsze od halogenów.
Przy sensownej cenie zastanowił bym się nad fotelami ergo
1.5 DSG 6,0 spalanie
Re: Przywitanie
Witaj Kolegorobovit pisze: ↑24 sty 2024, 0:09 Witam wszystkich, widzę że użytkowników jest mnóstwo. Dosyć spontanicznie stwierdziliśmy z żoną, że trzeba jej nowego auta. Wybór padł na tcrossa bo jest teoretycznie idealny do miasta. Po jeździe próbnej mieliśmy skwaszone miny bo auto okazało się fatalne. Na wyjściu z salonu sprzedawca wspomniał tylko, że może troc? Jest z dobrą zniżką i jeździ o wiele dojrzalej.
Ciekawy jestem co Was tak skwasiło w T-Cross po tej jezdzie testowej
Pewnie dali Wam jakąś dobitą wersję Life z 1.0 TSI.Ja miałem podobne odczucia gdy pierwszy raz jezdziłem T-Cross a zaraz potem T-Roc
Gdy po roku przejechaliśmy się ponownie T-Cross ale już wersją Style skradł nasze serca szczególnie jazda miejska tym modelem jest zachwycająca bo z racji zwrotności i widoczności nie ma sobie równych.
Właśnie zamówiliśmy dla Żony już drugiego ale tego po FL
Zdecydowała zmiana silnika na mocniejszy wariant czyli 1.5 TSI 150KM no i wreszcie miękka deska oraz nowe multimedia
i wisienka na torcie czyli Matrixy
O dziwo nowy T-Cross 2024 ma je za darmo ale tylko w wersji Style.W pozostałych wersjach trzeba za nie dopłacić bagatela aż 6210 zł
Co do T-Roca to polecam doplacić 4 tysia do Matrixów (wersja Style) bo różnca między ledami a tymi drugimi jest pod każdym względem nieporównywalna i warta każdych pieniędzy
Nie słuchaj bzdur znawców na temat DSG7.Użytkujemy w tej chwili 3 auta z tymi skrzyniami w różnych rocznikach i zero problemów.Znajomi też nabijają tysiące km i nic złego się nie dzieje.
Co do Skody Karoq to wersja Style jest super wyposażona włącznie z Matrixami ,podgrzewaną kierownicą i siedzeniami a cenowo wychodzi to wszystko też bardzo atrakcyjnie no i masz te same skrzynie i silniki co w VW.
Ja bym brał zdecydowanie Skodę bo Karoq to bardzo dopracowane auto
https://www.skoda-auto.pl/_doc/5a70aba1 ... ec15ce63e1
Re: Przywitanie
Matrixy do jazdy w mieście to może nie jest niezbędna rzecz.
Natomiast do dojazdów codziennych do pracy to już wartość warta przemyślenia.
Piszę o dojazdach typu droga lokalna 15km
Wczoraj wracałem z Brukseli.
Na autostradach matrixy to też. Nie są niezbędne.
Ale świetnie podawietlają każdy znak na zjazdach,
Jeśli jedziesz na fabrycznej gwarancji to światła z wyprzedzeniem doswietlają luki.
Matrix ,autohold, fotele ergocomfort to wyraźna poprawa bezpiecZenstwa.
Wiadomo pozostaje kalkulacja koszty/efekt końcowy i potrzeby .
Niewątpliwie ledy nawet w Basic są lepsze od halogenów.
Mnie zastanawia , czy można wzmocnić siłę ledow które są "skręcone" ze względu na brak spryskiwaczy
Natomiast do dojazdów codziennych do pracy to już wartość warta przemyślenia.
Piszę o dojazdach typu droga lokalna 15km
Wczoraj wracałem z Brukseli.
Na autostradach matrixy to też. Nie są niezbędne.
Ale świetnie podawietlają każdy znak na zjazdach,
Jeśli jedziesz na fabrycznej gwarancji to światła z wyprzedzeniem doswietlają luki.
Matrix ,autohold, fotele ergocomfort to wyraźna poprawa bezpiecZenstwa.
Wiadomo pozostaje kalkulacja koszty/efekt końcowy i potrzeby .
Niewątpliwie ledy nawet w Basic są lepsze od halogenów.
Mnie zastanawia , czy można wzmocnić siłę ledow które są "skręcone" ze względu na brak spryskiwaczy
1.5 DSG 6,0 spalanie
Re: Przywitanie
Zgadza się
Na drogach lokalnych już się bardzo przydają a tutaj mamy tego przykład
https://www.youtube.com/watch?v=u11nI9iYplk
Bardzo jestem ciekaw jak będą się sprawować te nowe w T-Cross 2024 IQ. LIGHT LED Matrix
https://youtu.be/-O0-zknVx-w?si=X6jXJU907nPu5LAq&t=40