Najpierw wyjmujemy samo lustro ze środka, pod nim są 2 śrubki i widać zatrzaski obudowy, pierwsze zdejmujemy górną część, potem ramkę dookoła, i na końcu dolna część z kierunkowskazem, trochę musiałem szukać gdzie jaki zatrzask trzyma, dodatkowo jest trochę kabelków od podgrzewania, czujnika martwego pola i podświetlenia podłogi, na szczęście udało mi się nic nie połamać
Tu jest film na którym co nieco widać https://youtu.be/2rP9uPYzMhs?list=PLMA- ... wHdMvlvAyd
Ja mam te https://a.aliexpress.com/_EI9VeID
Nie wiem jak jest w T-Roc'ach przed liftem, ale w tych po lifcie stojąc z tyłu auta uruchomione migacze są oczywiście widoczne w tylnych lampach (są one dość małe) ale też w bocznych lusterkach na ich końcówkach - tak jakby w obrysie zewnętrznym samochodu. Początkowo kupiłem "tanie" migacze z wielkiego kraju i niestety światła te nie były widoczne dla jadących z tyłu. Nie wiem, czy to ma znaczenie, ale w autach po lifcie tylne migacze są relatywnie małe, więc dodatkowo widoczne w lusterkach światła są dla kierowców z tyłu dodatkową informacją o planowanych skrętach. Auta po lifcie mają jeszcze w lusterkach bocznych małe "okienka", więc miganie świateł jest widoczne wewnątrz T-Roc'a, a więc wiesz że światła działają. Niestety chiński model tak był zaprojektowany, że wyglądał super, ale wolałem go z tego powodu wymienić. Kupiłem ostatecznie wersję dużo droższą firmy Osram. Teraz migacze widoczne są dla tych z tyłu auta oraz dla prowadzącego samochód właściciela.
Tyle z trochę przydługiego opisu mojej "historii".