Witam,
Od niedawna jestem posiadaczem nowego T-ROCa. Mam zainstalowaną aktualną aplikację VOLKSWAGEN na telefonie z androidem.
Mam aktywne usługi We Connect oraz We Connect Plus.
Chciałem skorzystać z dodatkowych możliwości tej aplikacji (np. ''blokowanie i odblokowanie'' czyli obsługa centralnego zamka za pośrednictwem aplikacji) ale konieczne jest potwierdzenie tożsamości poprzez skan dokumentu tożsamości.
Kilkakrotnie próbowałem przesłać poprzez aplikację skan dowodu oraz selfie twarzy ale po chwili wyświetla komunikat że nie udało się potwierdzić tożsamości. Na dowodzie osobistym dla bezpieczeństwa zamaskowałem numer dowodu oraz pesel.
W jaki sposób przeprowadzić to potwierdzenie tożsamości aby było poprawne?
Czy jest jakiś inny sposób potwierdzenia tożsamości, jeśli tak, to jak to zrobić?
VW We Connect Plus - potwierdzenie tożsamości
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 13 cze 2024, 12:16
Re: VW We Connect Plus - potwierdzenie tożsamości
Ja potwierdzałem tożsamość przez aplikację w telefonie. Zostałem połączony z obsługą We Connect (mówią po niemiecku i angielsku). Pani poprosiła o połączenie video. Chciała zobaczyć dokument tożsamości (dowód osobisty). Zrobiła po jednym zdjęciu z każdej strony, a następnie poprosiła aby wziąć dowód osobisty w rękę i "powyginać" go tak, aby udowodnić, że nie jest to papierowe ksero tylko plastikowy dokument. Po chwili podziękowała i potwierdziła tożsamość i "odblokowała" funkcje. Poczułem się trochę jak obiekt zainteresowania Pegazusa, bo kobitka sama sterowała moimi kamerkami w telefonie. Ale warto było, bo otwieranie telefonem już byłem zmuszony raz wykorzystać
Re: VW We Connect Plus - potwierdzenie tożsamości
Jest inny sposób, jedź do najbliższego salony volkswagen, tam załatwią sprawę w 30s: podajesz maila, na którego masz konto volkswagen i pokazujesz prawo jazdy na potwierdzenie tożsamości (niczego nie skanują, nie trzeba nigdzie dzwonić).