Side Asist
Re: Side Asist
Ciekawe... a czy włączyli ci razem z Side Assist funkcję Rear Traffic Alert (wykrywanie że coś jedzie jak wyjeżdżasz z miejsca parkingowego) ?
A ta nazwa "Blind Spot" to nie z jakiejs wcześniejszej wersji softu, np. z przedliftowego albo z innego auta grupy VAG? Bo u mnie wszędzie, łącznie z instrukcją, nazywa się to Side Assist.
A ta nazwa "Blind Spot" to nie z jakiejs wcześniejszej wersji softu, np. z przedliftowego albo z innego auta grupy VAG? Bo u mnie wszędzie, łącznie z instrukcją, nazywa się to Side Assist.
Re: Side Asist
Rear Traffic Alert włączyli..... Nie rozumiem tylko dlaczego nie została włączona regulacja jasności.... Gość mówił, że się nie da...podobno....
A nazwa.... Jakaś tak dziwna.... Inna niż u Ciebie.... Ciekawe dlaczego.... Może ktoś pomoże?
A nazwa.... Jakaś tak dziwna.... Inna niż u Ciebie.... Ciekawe dlaczego.... Może ktoś pomoże?
R-line 2022, 1.5 DSG
Re: Side Asist
Istnieje opcja, że to nie jest do końca to samo. Jedyne co znalazłem na jakiejś dziwnej stronie (nie odnosi się to tylko do VAG tylko ogólnie) odsnośnie Side Assist :
Udoskonalony system czujników monitorowania martwego pola. System potrafi ostrzec kierowcę przed wyprzedzającym go pojazdem lub takim, który znajduje się poza zasięgiem jego wzroku. W porównaniu do podobnie działającego czujnika martwego pola (BLIND SPOT DETECT), którego zasięg widzenia wynosi do 20 m, SIDE ASSIST jest w stanie wykryć samochody z odległości 70 m i z sukcesem ostrzec kierowcę przed potencjalnym zagrożeniem.
Więc pytanie co ci dokładnie zamontowali i na co się umawiałeś. Można też napisać do VW przez formularz kontaktowy, że chciałbyś wiedzieć czym się rózni Side Assist od Blind Spot, powinni odpisać.
Możliwe że to tylko zmiana nazwewnictwa, ale dalej sugeruje to, że zamontowali ci jakieś starsze rozwiązanie a nie to co dają w fabrycznym T-Rocu FL.
Może ktoś kto ma starszą wersję sprawdzi jak to się tam nazywa? W przedliftowej lampka była malutka i zamontowana w szkle lusterka, więc pewnie nie miała regulacji jasności.
EDIT:
Znalazłem filmiki na youtube ze starym T-Rociem i tam to się nazywa Blind Spot Monitor w wersji angielskiej, a w nowych autach Side Assist. Nie pokazali menu, ale obstawiam że to jest powód tego, że nie masz regulacji. Spytaj gościa co ci zakodował - wersja FL ma mieć Side Assist a nie Blind Spot Monitor.
Udoskonalony system czujników monitorowania martwego pola. System potrafi ostrzec kierowcę przed wyprzedzającym go pojazdem lub takim, który znajduje się poza zasięgiem jego wzroku. W porównaniu do podobnie działającego czujnika martwego pola (BLIND SPOT DETECT), którego zasięg widzenia wynosi do 20 m, SIDE ASSIST jest w stanie wykryć samochody z odległości 70 m i z sukcesem ostrzec kierowcę przed potencjalnym zagrożeniem.
Więc pytanie co ci dokładnie zamontowali i na co się umawiałeś. Można też napisać do VW przez formularz kontaktowy, że chciałbyś wiedzieć czym się rózni Side Assist od Blind Spot, powinni odpisać.
Możliwe że to tylko zmiana nazwewnictwa, ale dalej sugeruje to, że zamontowali ci jakieś starsze rozwiązanie a nie to co dają w fabrycznym T-Rocu FL.
Może ktoś kto ma starszą wersję sprawdzi jak to się tam nazywa? W przedliftowej lampka była malutka i zamontowana w szkle lusterka, więc pewnie nie miała regulacji jasności.
EDIT:
Znalazłem filmiki na youtube ze starym T-Rociem i tam to się nazywa Blind Spot Monitor w wersji angielskiej, a w nowych autach Side Assist. Nie pokazali menu, ale obstawiam że to jest powód tego, że nie masz regulacji. Spytaj gościa co ci zakodował - wersja FL ma mieć Side Assist a nie Blind Spot Monitor.
Re: Side Asist
Miałeś rację. Znalazłem instrukcję od T-rocka z 2020r. . I tam okazuje się, że nazwa tego systemu to "Blind Spot" z sygnalizacją w lusterku .... Czyli wygląda na to, że gość zamontował mi system od T-rocka starszej wersji.... Teraz pytanie czy się do tego przyzna i mi zmieni na nowszy ....????
Bardzo dziękuję Ci za pomoc.... Nie dawało mi to spokoju, ponieważ lampki bardzo dają w nocy po oczach.... Szukałem na necie o tym i nigdzie nie mogłem znaleźć..... A tu napisałem na forum i znalazł się pomocny gość .
Bardzo dziękuję Ci za pomoc.... Nie dawało mi to spokoju, ponieważ lampki bardzo dają w nocy po oczach.... Szukałem na necie o tym i nigdzie nie mogłem znaleźć..... A tu napisałem na forum i znalazł się pomocny gość .
R-line 2022, 1.5 DSG
Re: Side Asist
Ale lampkę zamontował ci w szkle czy w obudowie?
Pytanie też jak wygląda okablowanie - czy do sterowania natężeniem światła w obudowie potrzebne są dodatkowe przewody czy to tylko kwestia odpowiedniego oprogramowania - to drugie można pewnie łatwo zmienić, kable trochę gorzej, musiałby ciągnąć nowe.
Pytanie też jak wygląda okablowanie - czy do sterowania natężeniem światła w obudowie potrzebne są dodatkowe przewody czy to tylko kwestia odpowiedniego oprogramowania - to drugie można pewnie łatwo zmienić, kable trochę gorzej, musiałby ciągnąć nowe.
Re: Side Asist
Lampkę mam w obudowie.... I ona właśnie daje po oczach w nocy.... Dłuższa jazda jest bardzo uciążliwa....
Napisałem do niego, teraz czekam na odpowiedź..... Myślę, że powinien to poprawić nawet za cenę nowych kabli, bo powinien zrobić jak należy, szczególnie, że usługa tania nie była...
Napisałem do niego, teraz czekam na odpowiedź..... Myślę, że powinien to poprawić nawet za cenę nowych kabli, bo powinien zrobić jak należy, szczególnie, że usługa tania nie była...
R-line 2022, 1.5 DSG
Re: Side Asist
Czy możesz wrzucić numer radarów tak dla potomnych.
Patrząc w etke to są tylko radary z końcówką A lub B. To czy lampka jest w szkle czy w obudowie to nie ma znaczenia. To tylko lampka zasilana dwoma przewodami. Przypuszczam, że ważny jest numer radarów i soft. To on odpowiada za dodatkowe funkcje.
Patrząc w etke to są tylko radary z końcówką A lub B. To czy lampka jest w szkle czy w obudowie to nie ma znaczenia. To tylko lampka zasilana dwoma przewodami. Przypuszczam, że ważny jest numer radarów i soft. To on odpowiada za dodatkowe funkcje.