piotr2802 pisze: ↑12 sie 2024, 12:08
Skoro to takie dobre i proste rozwiązanie to dlaczego VW od razu tego nie robi
Nie robi z racji tego, że mało osób na to zwraca uwagę a takie np. wyklejenie matą bitumiczną czy innym materiałem głuszącym blachy całego samochodu to koszt i czas.
Pisałem w innym wątku o tym, że producenci nie oferują takiej opcji dodatkowego wygłuszenia czy lepszych materiałów wnętrza nawet za dopłatą.
Ja bym dołożył parę złotych w granicach 5-7% ceny by mieć samochód dobrze wyciszony czy wykończony lepszymi materiałami. Popatrzcie na różnice materiałach drzwi przednich i tylnych w t-rocu. Z tyłu plastikowa tragedia.
Podobnie jest ze słabym zabezpieczeniem antykorozyjnym podwozia czy innymi drobiagami jak np. brak siłownika maski, brak miękkich materiałow w schowkach drzwi, brak wykładziny w miejscu na koło zapasowe, topornymi i niepodświetlanymi przełącznikami w podsufitce. To wszystko było w golfie VII podobnie jak głośniki wysokotonowe w drzwiach tylnych czy nadkola z miękkiego materiału a nie z twardego plastiku.
To tak na szybko zauważalne na pierwszy rzut oka oszczędności producenta zastosowane w t-rocu co pewnie pozwoliło producentowi oszczędzić z tysiac czy dwa tysiace złotych na każdym samochodzie ale tym samym tyle zarobić od sztuki więcej.
R-line 2023, 1.5 manual, komfort, led plus, beats, kamera, 18 cali, easy open, keyless itd.