Przywitanie
Re: Przywitanie
dzień dobry wszystkim
czy przy ubezpieczaniu nowego troka u dealera konieczny jest montaż dodatkowego zabezpieczenia?
czy przy ubezpieczaniu nowego troka u dealera konieczny jest montaż dodatkowego zabezpieczenia?
Re: Przywitanie
Nie. Wystarczy wbudowany immobilajzer. Nikt nawet nie pyta czy jest Alarm. A co do ubezpieczenia. Weź kontroferte z innego biura i zejdą z ceny. Ja teraz płaciłem niecałe 2400 Allianz.
T-Roc Life Plus 1.5 150KM manual
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 22 gru 2024, 20:25
Re: Przywitanie
My zamawialiśmy w ostatni piątek zeszłego roku, terminem ostatecznym dla nich był 30 kwietnia. Kiedy dostaliśmy auto?
W połowie czerwca
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Re: Przywitanie
Witam forumowiczów, wpadłem na forum by zasięgnąć wiedzy i opinii na temat pewnego auta którym jestem zainteresowany.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Re: Przywitanie
Cześć
T-roc pojawił się nieco nieoczekiwanie. Chodziły za mną Pug 2008, Opel mokka czy Captur ale głównie kwestia Puretecha w Stellantisie czy jakiś taki nie do końca udany lift w Capturze, jak również niezła oferta cenowa T-roca (kumulacja – grupy zawodowe + Special Edition) zrobiły swoje.
T-roc zastąpił… Kię Stonic, lubiane przeze mnie i totalnie niezawodne auto. Z tym że chciałem coś ciut większego, ze żwawszym silnikiem niż 1.0 120 i coś gdzie ciut wyżej się siedzi (Stonic był pół-crossoverem, tj. miał duży prześwit ale nie siedziało się wysoko).
Stonic wymyślony w 2017 roku nieco się opatrzył też wizualnie i stąd tak naprawdę chodziły za mną te modele Stellantisa (2008, Mokka, Avenger), ale jak wspomniałem – ten Puretech… W Renault – trochę obsługa w salonach mi jakoś „nie podeszła”, wiecznie nie mieli czasu albo wymądrzali się, Captur po lifcie w 2024 r. wyglądał mniej ciekawie…
Tak naprawdę to ja „Azjata”, ale taki Hyundai Kona II to dziwak, Suzuki S cross (gen. od 2021) nadal ten wygląd taki nieco niedopracowany, oba droższe od VW T-roc… Tak naprawdę ciągle czekałem i czekałem na Stonica II gen. (gdyby wyglądął jak ciut mniejszy Xceed) czy żeby ktokolwiek coś sensownego nowego wymyślił (jakaś Cupra Arona jako ciut mniejszy Cupra Formentor).
Więc Stonica się pozbyłem (ale jest to auto doceniane i za 5-latka dostałem bardzo dobrą cenę). Czyli zmieniłem auto wprowadzone na rynek w 2017… na inne wprowadzone na rynek w 2017
Padło więc na T-roca. Jak wspomniałem, może i Stellantis robi najładniejsze auta, ale ma te silniki 3-cylindrowe (inni też mają, ale mniej awaryjne). Ostatecznie też cena za Troca 1,5 150 Special Edition (Life Plus) pakiet Comfort manual wyszła po rabatach podobnie jak (też po rabatach) za Puga 2008 1,2 100 manual Allure.
I w VW i w Pugu automat kilkanaście tys. drożej niestety.
Inaczej jeszcze – T-roc manual 1,5 150 wyszedł tyle co Captur Techno automat 1,3 140 (czy 160).
Przy czym T-roc jest pewną kontynuacją stylistyczną Stonica (zauważcie, że Stonic/Arona/T-cross to trochę takie trojaczki stylistyczne
).
T-roc pojawił się nieco nieoczekiwanie. Chodziły za mną Pug 2008, Opel mokka czy Captur ale głównie kwestia Puretecha w Stellantisie czy jakiś taki nie do końca udany lift w Capturze, jak również niezła oferta cenowa T-roca (kumulacja – grupy zawodowe + Special Edition) zrobiły swoje.
T-roc zastąpił… Kię Stonic, lubiane przeze mnie i totalnie niezawodne auto. Z tym że chciałem coś ciut większego, ze żwawszym silnikiem niż 1.0 120 i coś gdzie ciut wyżej się siedzi (Stonic był pół-crossoverem, tj. miał duży prześwit ale nie siedziało się wysoko).
Stonic wymyślony w 2017 roku nieco się opatrzył też wizualnie i stąd tak naprawdę chodziły za mną te modele Stellantisa (2008, Mokka, Avenger), ale jak wspomniałem – ten Puretech… W Renault – trochę obsługa w salonach mi jakoś „nie podeszła”, wiecznie nie mieli czasu albo wymądrzali się, Captur po lifcie w 2024 r. wyglądał mniej ciekawie…
Tak naprawdę to ja „Azjata”, ale taki Hyundai Kona II to dziwak, Suzuki S cross (gen. od 2021) nadal ten wygląd taki nieco niedopracowany, oba droższe od VW T-roc… Tak naprawdę ciągle czekałem i czekałem na Stonica II gen. (gdyby wyglądął jak ciut mniejszy Xceed) czy żeby ktokolwiek coś sensownego nowego wymyślił (jakaś Cupra Arona jako ciut mniejszy Cupra Formentor).
Więc Stonica się pozbyłem (ale jest to auto doceniane i za 5-latka dostałem bardzo dobrą cenę). Czyli zmieniłem auto wprowadzone na rynek w 2017… na inne wprowadzone na rynek w 2017
Padło więc na T-roca. Jak wspomniałem, może i Stellantis robi najładniejsze auta, ale ma te silniki 3-cylindrowe (inni też mają, ale mniej awaryjne). Ostatecznie też cena za Troca 1,5 150 Special Edition (Life Plus) pakiet Comfort manual wyszła po rabatach podobnie jak (też po rabatach) za Puga 2008 1,2 100 manual Allure.
I w VW i w Pugu automat kilkanaście tys. drożej niestety.
Inaczej jeszcze – T-roc manual 1,5 150 wyszedł tyle co Captur Techno automat 1,3 140 (czy 160).
Przy czym T-roc jest pewną kontynuacją stylistyczną Stonica (zauważcie, że Stonic/Arona/T-cross to trochę takie trojaczki stylistyczne
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Re: Przywitanie
Witam Wszystkich,
posiadam T-roca 2019, jest fajny. Dobrego 2025 roku
posiadam T-roca 2019, jest fajny. Dobrego 2025 roku
Re: Przywitanie
Jotes a Ty nie byłeś też na forum Stonica
?
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)