Odebrałem taką informację od serwisu We Connect:
"W celu umożliwienia aktywacji usługi blokowania i odblokowania drzwi w Pańskim samochodzie za pomocą aplikacji We Connect niezbędna będzie wizyta w serwisie Volkswagen.
Bardzo prosimy o podanie danych Pana serwisu Volkswagen, abyśmy mogli skontaktować się z przedstawicielem serwisu i przekazać szczegóły dalszego postępowania.
Usługa blokowania i odblokowania wymaga również przeprowadzenia potwierdzenia tożsamości u dealera Volkswagen."
Klucz mobilny
Re: Klucz mobilny
Posiadam aplikacje Moj VW czy jest możliwość uruchomienia kluczyka mobilnego przez telefon tak , aby uruchamiać auto ?
Re: Klucz mobilny
Przez aplikację można tylko otworzyć samochód, nie ma możliwości uruchomienia.
Re: Klucz mobilny
Tak to ja wiem i próbowałem działa, ale auta grupy VW mają również opcje otwierania kluczem mobilnym. Pewnie tylko wybrane modele.