Wymiana oleju po 1000 km?
Re: Wymiana oleju po 1000 km?
Powiem szczerze że ponieważ miałem kilka marek samochodów i wiem jak w sytuacjach krytycznych dla danej marki potrafią się kłócić i walczyć, szukać w serwisie dziury w całym to zrezygnowałem z zakupu innych olejów niż oryginał lany w danym serwisie. Wiem, że gdyby doszło do jakiś pechowych silnikowych sporów to walka przez producenta samochodu byłaby osra i bezpardonowa. Starałby się udowodnić co tylko można np. że ten Motul nie jest oryginalny itp. Dlatego kupuję od jakiegoś czasu oryginał olej z fakturą zakupu w serwisie VW i gdyby co przedstawię im w przypadku sporu. Oczywiście to nie zabezpiecza przed wszystkimi komplikacjami ale zawsze dużo bardziej. Kupowanie z allegro to ogromna niewiadoma.
Jeżeli chodzi o MOTUL to jest jednym z najbardziej podrabianych olejów na rynku. Całe fora internetowe na ten temat są pełne postów.
Kupowałem kiedyś dla żony samochodzik od człowieka który pracował w jednej z dużych hurtowni części samochodowych w Polsce. Podobno po jakimś czasie okazało się, że mieli taką partię olejów. Oczywiście podobno nieświadomi byli sprzedając.
Jeżeli chodzi o MOTUL to jest jednym z najbardziej podrabianych olejów na rynku. Całe fora internetowe na ten temat są pełne postów.
Kupowałem kiedyś dla żony samochodzik od człowieka który pracował w jednej z dużych hurtowni części samochodowych w Polsce. Podobno po jakimś czasie okazało się, że mieli taką partię olejów. Oczywiście podobno nieświadomi byli sprzedając.
Re: Wymiana oleju po 1000 km?
Kiedyś, we Wrocławiu, w serwisie Peugeota był dobry zwyczaj. Procedura była taka, że najpierw szedłeś do jednego okienka gdzie kupowałeś olej w opakowaniu detalicznym i zanosiłeś go do wskazanego mechanika, który zalewał olej w twojej obecności a resztę, jeżeli pozostała, wkładał do bagażnika. A więc, skoro kierownictwo serwisu wprowadziło taką procedurę to jednak coś jest na rzeczy z tymi wymianami oleju.rabi22 pisze: ↑04 sie 2020, 10:23 Powiem szczerze że ponieważ miałem kilka marek samochodów i wiem jak w sytuacjach krytycznych dla danej marki potrafią się kłócić i walczyć, szukać w serwisie dziury w całym to zrezygnowałem z zakupu innych olejów niż oryginał lany w danym serwisie. Wiem, że gdyby doszło do jakiś pechowych silnikowych sporów to walka przez producenta samochodu byłaby osra i bezpardonowa. Starałby się udowodnić co tylko można np. że ten Motul nie jest oryginalny itp. Dlatego kupuję od jakiegoś czasu oryginał olej z fakturą zakupu w serwisie VW i gdyby co przedstawię im w przypadku sporu. Oczywiście to nie zabezpiecza przed wszystkimi komplikacjami ale zawsze dużo bardziej. Kupowanie z allegro to ogromna niewiadoma.
Jeżeli chodzi o MOTUL to jest jednym z najbardziej podrabianych olejów na rynku. Całe fora internetowe na ten temat są pełne postów.
Kupowałem kiedyś dla żony samochodzik od człowieka który pracował w jednej z dużych hurtowni części samochodowych w Polsce. Podobno po jakimś czasie okazało się, że mieli taką partię olejów. Oczywiście podobno nieświadomi byli sprzedając.
Re: Wymiana oleju po 1000 km?
Bardzo dobry zwyczaj. Szkoda, że bardzo rzadko stosowany. Powiem szczerze, że gdyby nie warunki gwarancji to z własnej woli nie oddałbym samochodu magikom z ASO.Spinner pisze: ↑04 sie 2020, 20:04Kiedyś, we Wrocławiu, w serwisie Peugeota był dobry zwyczaj. Procedura była taka, że najpierw szedłeś do jednego okienka gdzie kupowałeś olej w opakowaniu detalicznym i zanosiłeś go do wskazanego mechanika, który zalewał olej w twojej obecności a resztę, jeżeli pozostała, wkładał do bagażnika. A więc, skoro kierownictwo serwisu wprowadziło taką procedurę to jednak coś jest na rzeczy z tymi wymianami oleju.rabi22 pisze: ↑04 sie 2020, 10:23 Powiem szczerze że ponieważ miałem kilka marek samochodów i wiem jak w sytuacjach krytycznych dla danej marki potrafią się kłócić i walczyć, szukać w serwisie dziury w całym to zrezygnowałem z zakupu innych olejów niż oryginał lany w danym serwisie. Wiem, że gdyby doszło do jakiś pechowych silnikowych sporów to walka przez producenta samochodu byłaby osra i bezpardonowa. Starałby się udowodnić co tylko można np. że ten Motul nie jest oryginalny itp. Dlatego kupuję od jakiegoś czasu oryginał olej z fakturą zakupu w serwisie VW i gdyby co przedstawię im w przypadku sporu. Oczywiście to nie zabezpiecza przed wszystkimi komplikacjami ale zawsze dużo bardziej. Kupowanie z allegro to ogromna niewiadoma.
Jeżeli chodzi o MOTUL to jest jednym z najbardziej podrabianych olejów na rynku. Całe fora internetowe na ten temat są pełne postów.
Kupowałem kiedyś dla żony samochodzik od człowieka który pracował w jednej z dużych hurtowni części samochodowych w Polsce. Podobno po jakimś czasie okazało się, że mieli taką partię olejów. Oczywiście podobno nieświadomi byli sprzedając.
2.0 Tsi premium
Re: Wymiana oleju po 1000 km?
Takiego czegoś nigdy nie słyszałem chociaż miałem kilka marek samochodów przez 20 lat. Fajnie by było, a tak to trzeba samemu kombinować, szukać i negocjować.
Dużo ludziom nie chce się i nie mają czasu, a wtedy słono płacą.
A najgorsze, że w tej chwili już rzadko który serwis pozwoli stać przy samochodzie i nie ma pewności ,że wleją Ci Twój olej.
A wiemy wszyscy jak bywa.
Dużo ludziom nie chce się i nie mają czasu, a wtedy słono płacą.
A najgorsze, że w tej chwili już rzadko który serwis pozwoli stać przy samochodzie i nie ma pewności ,że wleją Ci Twój olej.
A wiemy wszyscy jak bywa.
Re: Wymiana oleju po 1000 km?
Gdyby kogoś interesowało to poniżej lista olejów do silników montowanych w t-roc'u wg. VW
Benziner:
VW T-Roc 1,0l TSI 85 kW (Motorkennbuchstabe CHZJ, DKRA)
VW T-Roc 1.5l TSI 110 kW (Motorkennbuchstabe DADA)
VW T-Roc 2.0l TSI 140 kW (Motorkennbuchstabe CZPB, DKZA)
Norm VW 502 00 (fester Service-Intervall) (stały interwał serwisowy)
Castrol EDGE TITANIUM FST 0W-30
TOTAL QUARTZ 9000 Energy 0W-30
Aral High Tronic G 0W-30
Addinol SUPERIOR 030 SAE 0W-30
Norm VW 508 00 (variabler Service-Intervall) (zmienny interwał serwisowy)
CASTROL EDGE TITANIUM FST 0W-20 LL IV
Original VW Longlife IV Motoröl 0W-20
Mobil 1 ESP x2 0W-20
Liqui Moly Top Tec 6200 0W-20
alternativ Norm VW 504 00* (variabler Service-Intervall) (zmienny interwał serwisowy)
Castrol EDGE Titanium FST 5W-30 LL
Original VW Motoröl 5W30 LL
Mobil Super 3000 Formula V 5W-30 LL
Liqui Moly 5W-30 Longlife III
* Die Verwendung von VW 504 00 statt VW 508 00 kann die Abgaswerte des Fahrzeugs geringfügig verschlechtern. (zastosowanie VW 504 00 zamiast 508 00 może nieznacznie pogorszyć parametry spalin)
Diesel:
VW T-Roc 1,6l TDI 85 kW (Motorkennbuchstabe DGTA)
VW T-Roc 2,0l TDI SCR 4MOTION 110 kW (Motorkennbuchstabe DFFA)
VW T-Roc 2,0l TDI SCR 4MOTION 140 kW (Motorkennbuchstabe DFHA)
Norm VW 507 00 (variabler Service-Intervall)
Castrol EDGE Titanium FST 5W-30 LL
Original VW Motoröl 5W30 LL
Mobil Super 3000 Formula V 5W-30 LL
Liqui Moly 5W-30 Longlife III
Benziner:
VW T-Roc 1,0l TSI 85 kW (Motorkennbuchstabe CHZJ, DKRA)
VW T-Roc 1.5l TSI 110 kW (Motorkennbuchstabe DADA)
VW T-Roc 2.0l TSI 140 kW (Motorkennbuchstabe CZPB, DKZA)
Norm VW 502 00 (fester Service-Intervall) (stały interwał serwisowy)
Castrol EDGE TITANIUM FST 0W-30
TOTAL QUARTZ 9000 Energy 0W-30
Aral High Tronic G 0W-30
Addinol SUPERIOR 030 SAE 0W-30
Norm VW 508 00 (variabler Service-Intervall) (zmienny interwał serwisowy)
CASTROL EDGE TITANIUM FST 0W-20 LL IV
Original VW Longlife IV Motoröl 0W-20
Mobil 1 ESP x2 0W-20
Liqui Moly Top Tec 6200 0W-20
alternativ Norm VW 504 00* (variabler Service-Intervall) (zmienny interwał serwisowy)
Castrol EDGE Titanium FST 5W-30 LL
Original VW Motoröl 5W30 LL
Mobil Super 3000 Formula V 5W-30 LL
Liqui Moly 5W-30 Longlife III
* Die Verwendung von VW 504 00 statt VW 508 00 kann die Abgaswerte des Fahrzeugs geringfügig verschlechtern. (zastosowanie VW 504 00 zamiast 508 00 może nieznacznie pogorszyć parametry spalin)
Diesel:
VW T-Roc 1,6l TDI 85 kW (Motorkennbuchstabe DGTA)
VW T-Roc 2,0l TDI SCR 4MOTION 110 kW (Motorkennbuchstabe DFFA)
VW T-Roc 2,0l TDI SCR 4MOTION 140 kW (Motorkennbuchstabe DFHA)
Norm VW 507 00 (variabler Service-Intervall)
Castrol EDGE Titanium FST 5W-30 LL
Original VW Motoröl 5W30 LL
Mobil Super 3000 Formula V 5W-30 LL
Liqui Moly 5W-30 Longlife III
Re: Wymiana oleju po 1000 km?
Ja olej kupuję w IC na fakturę, są dystrybutorem LM i mam pewność że kupuję ori, koszt 6l 360 zł
2.0 Tsi premium
Re: Wymiana oleju po 1000 km?
dolewacie coś oleju między wymianami?
ostatnio zrobiłem trasę 850km, z czego ponad 300km S-kami, z prędkościami do 170km/h i po trasie stwierdzam, że z 1-2mm ubyło oleju
widać, że przy dużych prędkościach olej jednak będzie znikać, wokół komina nie...
ostatnio zrobiłem trasę 850km, z czego ponad 300km S-kami, z prędkościami do 170km/h i po trasie stwierdzam, że z 1-2mm ubyło oleju
widać, że przy dużych prędkościach olej jednak będzie znikać, wokół komina nie...
Re: Wymiana oleju po 1000 km?
Wklejam aktualny link o olejach do vw t roca i wszystko o olejach 0w20,0w30.http://www.olejsilnikowyvw.pl
Re: Wymiana oleju po 1000 km?
Chwilę temu pytałem w serwisie vw ile kosztuje wymiana oleju +filtr cena 900 zł !!!!!!!!!!.Możesz mieć swój olej i filtr wtedy za utylizację oleju liczą 100 zł.