Rybak pisze: ↑26 sty 2021, 15:44
To w takim razie skąd tam 10cm wolnego miejsca? Jak rozumiem te 10cm jest w momencie gdy koło, subwoofer, styropian są włożone, tak?
Ogólnie z tego co czytałem to podwójnej podłogi nie ma tylko w momencie gdy mamy pełnowymiarowe koło i/lub Beats. Zakładam, że Spinner tego bizantyjskiego przepychu nie ma tak więc dalej nie rozumiem czemu nie dali plastikowych prowadnich do podwójnej podłogi jeżeli jest tam 10cm wolnego miejsca (o ile jest to wolne miejsce w "pełnym wyposażeniu" a nie po wywaleniu wszystkiego )
Testówke miałem co prawda z 1.5 z dojazdówką i tam podwójna podłoga była.
. Zresztą, w konfiguratorze z 2020 r. jest uwaga, że przy tej konfiguracji, obniżenie podłogi nie jest możliwe i byłem tego świadom zamawiając auto. Akurat to i twarde plastiki nie stanowią dla mnie żadnego problemu.
Przy jakiej konfiguracji, bo nie do końca załapałem?
Czyli przedkładasz właściwości silnikowe nad funkcjonalność suva?
1. Jeżeli nie całkiem załapałeś o jakiej konfiguracji mowa to zobacz sobie na str. 1 o czym jest wątek. Może załapiesz.
2. T-Roc to nie SUV a CUV - to możesz sobie wygooglać, jeżeli tak ciężko załapujesz.
Rybak pisze: ↑26 sty 2021, 1:25
Czy 2.0 4x4 ma podwójną podłogę bagażnika czy 4x4 zabiera tą funkcjonalność?
Niestety, ma tylko "górną" podłogę i pomiędzy tą podłogą i wierzchem styropianu (koła zapasowego, subwoofera) pozostaje niewykorzystana przestrzeń ok. 10 cm. Widziałem gdzieś na YT filmik jak ludzie własnym sumptem dorabiają nową podłogę z OSB lub sklejki obciągniętych np. włókniną drogową lub innymi tekstyliami. "Górna" podłoga jest o tyle fajna, że po położeniu oparć foteli otrzymujesz jednolitą, płaską powierzchnię. Na mój gust, nośność takiej podłogi, która będzie opierała się na styropianie (lub i na kole) a więc pośrednio na spodzie muldy na koło, będzie niezbyt duża.
Jest możliwe ustawienie podłogi w dolnej pozycji, jednak z bagażnika trzeba wyciągnąć wszystko, tj. koło zapasowe, subwoofer i kształtkę styropianową na narzędzia i podnośnik. Ja u siebie próbowałem i da się, jednak ... coś za coś. Prawdopodobnie tylne zawieszenie wielowachaczowe z wersji 4x4 potrzebuje więcej miejsca.
Jeżeli walniesz wszystko na muldę koła (blaszaną podłogę karoserii) to jaka będzie nośność takiego bagażnika? 20 kg? Normalna podłoga przekazuje obciążenie na pionowe ścianki komory bagażnika a nie na poziomą blachę i to jest kolosalna różnica!
Niestety, ma tylko "górną" podłogę i pomiędzy tą podłogą i wierzchem styropianu (koła zapasowego, subwoofera) pozostaje niewykorzystana przestrzeń ok. 10 cm. Widziałem gdzieś na YT filmik jak ludzie własnym sumptem dorabiają nową podłogę z OSB lub sklejki obciągniętych np. włókniną drogową lub innymi tekstyliami. "Górna" podłoga jest o tyle fajna, że po położeniu oparć foteli otrzymujesz jednolitą, płaską powierzchnię. Na mój gust, nośność takiej podłogi, która będzie opierała się na styropianie (lub i na kole) a więc pośrednio na spodzie muldy na koło, będzie niezbyt duża.
Jest możliwe ustawienie podłogi w dolnej pozycji, jednak z bagażnika trzeba wyciągnąć wszystko, tj. koło zapasowe, subwoofer i kształtkę styropianową na narzędzia i podnośnik. Ja u siebie próbowałem i da się, jednak ... coś za coś. Prawdopodobnie tylne zawieszenie wielowachaczowe z wersji 4x4 potrzebuje więcej miejsca.
Jeżeli walniesz wszystko na muldę koła (blaszaną podłogę karoserii) to jaka będzie nośność takiego bagażnika? 20 kg? Normalna podłoga przekazuje obciążenie na pionowe ścianki komory bagażnika a nie na poziomą blachę i to jest kolosalna różnica!
. Zresztą, w konfiguratorze z 2020 r. jest uwaga, że przy tej konfiguracji, obniżenie podłogi nie jest możliwe i byłem tego świadom zamawiając auto. Akurat to i twarde plastiki nie stanowią dla mnie żadnego problemu.
Przy jakiej konfiguracji, bo nie do końca załapałem?
Czyli przedkładasz właściwości silnikowe nad funkcjonalność suva?
1. Jeżeli nie całkiem załapałeś o jakiej konfiguracji mowa to zobacz sobie na str. 1 o czym jest wątek. Może załapiesz.
2. T-Roc to nie SUV a CUV - to możesz sobie wygooglać, jeżeli tak ciężko załapujesz.
1. Mowa o 2.0 4x4, ale wtrąciliśmy jeszcze Beats i koła zapasowe więc wypadałoby sprecyzować
2. A co to zmienia w kontekście mojego pytania silnik vs funkcjonalność?
Przy jakiej konfiguracji, bo nie do końca załapałem?
Czyli przedkładasz właściwości silnikowe nad funkcjonalność suva?
1. Jeżeli nie całkiem załapałeś o jakiej konfiguracji mowa to zobacz sobie na str. 1 o czym jest wątek. Może załapiesz.
2. T-Roc to nie SUV a CUV - to możesz sobie wygooglać, jeżeli tak ciężko załapujesz.
1. Mowa o 2.0 4x4, ale wtrąciliśmy jeszcze Beats i koła zapasowe więc wypadałoby sprecyzować
2. A co to zmienia w kontekście mojego pytania silnik vs funkcjonalność?
W kontekście twego pytania: cuv nie musi mieć funkcjonalności suVv'a.
Wszystko kwestia gustu. Ja tam wolę żeby auto biednie wyglądało a bogato jeździło niż żeby bogato wyglądało a biednie jeździło, czyli przerost formy nad treścią.
Ja wole połączyć jedno i drugie. I niestety, ale prawie 150tys (tyle mniej więcecej wychodzi 2.0 z moimi dodatkami) za suva cuva czy jak kto to nazwie to jednak troche dużo. Za taką kasę oczekiwałbym troche większej funkcjonalności i lepszej jakości (już nawet pomijając plastiki). Szkoda, bo wizualnie T-Roc nie jest zły.
Rybak pisze: ↑26 sty 2021, 15:44
To w takim razie skąd tam 10cm wolnego miejsca? Jak rozumiem te 10cm jest w momencie gdy koło, subwoofer, styropian są włożone, tak?
Tak, jak wszystko jest na miejscu jest pusta przestrzeń pomiędzy podłogą a wooferem, kołem (u mnie dojazdowe) i całą resztą. Po wyciągnięciu tego wszystkiego podłogę da się ustawić niżej, na istniejącej prowadnicy - pewnie jest taka sama jak przy napędzie na jedną oś, tylko obecność koła i całej reszty uniemożliwia ustawienie podłogi niżej. Tak że albo koło, woofer albo większy bagażnik . Jak dla mnie ten normalny (ok. 390l wg. producenta) jest wystarczający.
Premium 2.0 TSI 4Motion DSG, pakiety: komfort, drogowy, sport, zimowy, el. pokrywa bagażnika, Beats, DAB
Na poniższym filmie od 13 minuty widać, że projektanci chyba zapomnieli o podwójnej podłodze. Przecież tam jest masa miejsca i można było tak "ponacinać" podłogę żeby ładnie sie składała jeśłi nawet za tymi małymi plastikowymi zaślepkami/wspornikami są elementy zawieszenia i nie można było zrobić tam nacięć... https://www.youtube.com/watch?v=8d_NK_rvVV0
Na 1szy rzut oka te elementy w 1.5TSI wyglądają tak samo (0:20 na poniższym filmie). Ciekawe czy zadziałałby patent z podmianą tych elementów. Może to po prostu chamski zabieg żeby klientów którzy chcą 2.0 i bagażnik skierować do innych droższych modeli? https://www.youtube.com/watch?v=egC8ZHm6DFA
Na forum de ktoś zrobił sobie na drukarce 3d nowe " uchwyty" przy kanapach, żeby podłoga mogła być niżej... Generalnie niezła wtopa vw z takim drobiazgiem
A T-Roc'owcy z niemieckiego forum nie zasypiają gruszek w popiele tylko działają w temacie metrów sześciennych bagażnika. Nawet zachwalają polskie maty do bagażnika T-Roc'a (...Die Gummiwanne der polnischen Firma Rezawplast kann ich nur emphelen...).