E SIM
E SIM
Czy ktoś wie jak jest dokładnie z użytkowaniem E-SIM? Mam samochód od końca grudnia, do tej pory informację o korkach czy zamkniętych odcinkach dróg system ściągał bez problemu, dzisiaj nie działało, czy jest tam jakiś pakiet, czy była dzisiaj awaria?
Re: E SIM
sprawdź prywatność. Ikonki faceta i kuli ziemskiej. Aby wszystkie dane były aktualizowane musi być widoczna ikonka kuli i facie bez okularów. Aktualizowane niedawno była aplikacja na telefony i w aucie stąd prawdopodobnie trzeba od nowa ustawić prywatność, Ja zrobiłem i działa
-
- Posty: 296
- Rejestracja: 26 sty 2020, 17:32
Re: E SIM
U mnie nie działa również połączenie z wi-fi udostępnianego ze smartfona. Jadę zaraz do ASO. Choć nie wiem czy w sobotę coś zdziałammorfeusz747 pisze: ↑25 cze 2021, 23:55Coś chyba grzebali bo musiałem ponownie połączyć się ze swoim punktem dostępowym bo wyglądało jakby go zgubił.
Re: E SIM
W ASO kazali zrestartować do ustawień fabrycznych, to nic nie dało tylko potraciłem wszystko i umówiłem się na serwic za 2 tygodnie, potem handlowiec poinformował mnie, że wczoraj klient z Tiguana zgłaszał identyczny problem. Zadzwoniłem również na infolinię i tam przyjęto sprawę i powiedziano, że wysyłają sprawę do Niemiec i stamtąd wyślą rozwiązanie do serwisu, ale już też im ktoś wczoraj zgłaszał identyczny problem.
Re: E SIM
U mnie również od kilku dni nie działa internet eSIM w T-ROCu i nie są przekazywane dane samochodu w systemie We Connect. Próbowałem różnych ustawień i kombinacji w infotaimencie ale niestety nie udało się tego usprawnić. Za każdym razem wyskakuje mi napis "POŁĄCZ SIĘ NAJPIERW Z INTERNETEM". Zastanawiam się czy jest to wynikiem awarii serwerów VW, czy też walnęło coś w systemie mojego samochodu. Jeżeli ktoś zna rozwiązanie tego problemu to bardzo proszę o info. TOMEKK73 jeżeli będziesz wiedział coś nowego to daj znać na forum
Re: E SIM
Wiem, coś nowego. W sobotę zadzwoniłem na infolinię We Connect (008001216777), zgłosiłem tam sprawę i po praktycznie równych 24 h dostałem maila z supportu Volkswagena, że rozwiązanie problemu zostało wysłane do mojego serwisu VW. Dzisiaj tam zadzwoniłem i rzeczywiście dostali maila z informacją o konieczności wgrania nowego softu. Potrwa to ok 2-3 h, jestem umówiony na połowę lipca.