Usługa CarNet / We Connect

Wszystkie tematy związane z Volkswagenem T-Roc - zakup, eksploatacja, problemy itd.
baxior
Posty: 273
Rejestracja: 30 sty 2021, 14:47
Lokalizacja: GDA
Kontakt:

Re: Usługa CarNet / We Connect

Post autor: baxior »

piotr_kg pisze: 07 lut 2021, 15:58 Dzięki Pado za info. Niestety mam obawy, że nie dogadam się w języku niemieckim i dlatego chciałbym załatwić to w salonie. Niestety w KOSZALINIE nie potrafili tego zrobić. Stąd moje pytanie.
W Gdańsku w salonie zrobione w 5 minut.
T-Roc Premium 1.5 TSI Manual Czarna Perła z pakietami i dodatkami😉
Maj 2021
Wojtass_nt
Posty: 49
Rejestracja: 03 cze 2021, 21:09

Re: Usługa CarNet / We Connect

Post autor: Wojtass_nt »

Czyli jeśli w żaden sposób nie potwierdzałem tożsamości to nici z apki? Albo salon albo dzwonienie do obsługi?
baxior
Posty: 273
Rejestracja: 30 sty 2021, 14:47
Lokalizacja: GDA
Kontakt:

Re: Usługa CarNet / We Connect

Post autor: baxior »

Tak, ja zrobiłem to od razu w salonie przy odbiorze auta.
T-Roc Premium 1.5 TSI Manual Czarna Perła z pakietami i dodatkami😉
Maj 2021
extreme84
Posty: 267
Rejestracja: 04 kwie 2021, 15:57

Re: Usługa CarNet / We Connect

Post autor: extreme84 »

Z ciekawości zadzwoniłem dziś z aplikacji do aktywacji zdalnego odblokowania auta. Rozmowa wideo trwa może 2-3 minuty, robią zdjęcie nasze i dowodu osobistego (niestety z obydwu stron, mam nadzieję że nikt na moje dane chwilówki nie weźmie :-P). Remote service mam już odblokowany.

Aha do wyboru mamy kilka języków rozmowy, polskiego co prawda nie ma, ale był angielski, niemiecki i hiszpański na pewno.
T-ROC Advance Indium Grey 1.5 TSI Manual + pakiety: komfort, drogowy, zimowy, siedzenia komfortowe, kamera, ciemne szyby, hak
ODPOWIEDZ