marcin255 pisze: ↑30 paź 2021, 11:31
Szukam info blok , korby tłoki wał jest taki sam 2.0 Tsi w wersji 190 jak i 320 KM ?
Pytasz mnie o rzeczy których nie wiem:). Oddałem to firmie która się tym zajmuje. Stworzyli ich już troche. Auto ma turbo IS 38 ( od Troca R), intercooler do 88,Downpipie, zmodyfikowano kolanko dolotowe.
mskrapi1980 pisze: ↑30 paź 2021, 14:09
1.5 TSI idzie na 170-180KM i ok. 300-320Nm, niestety skrzynia DSG sparowana z tym silnikiem jest do 250Nm i może być dużym ograniczeniem w tuningu.
Tak, podobno tak jest bo tata akurat ma 1.5 tsi i pytałem się o tuning, tylko on ma w manualu. Podobno seria wychodzi ok 160 KM, po chipie ok 190 KM podobno , ale odczucia z jazdy "podobno" się nie różnią za bardzo - nie będzie lepiej jechał z dołu
2.0 TSI DKZA 4 motion- stage 3 (chip+modyfikacje), Premium+Rline+Panorama+Audio beats
marcin255 pisze: ↑30 paź 2021, 11:31
Szukam info blok , korby tłoki wał jest taki sam 2.0 Tsi w wersji 190 jak i 320 KM ?
Pytasz mnie o rzeczy których nie wiem:). Oddałem to firmie która się tym zajmuje. Stworzyli ich już troche. Auto ma turbo IS 38 ( od Troca R), intercooler do 88,Downpipie, zmodyfikowano kolanko dolotowe.
Jaki koszt?
Ktoś wie na ile podkręci się 1.5 tsi?
wysłałem koszt na PW
2.0 TSI DKZA 4 motion- stage 3 (chip+modyfikacje), Premium+Rline+Panorama+Audio beats
marcin255 pisze: ↑30 paź 2021, 11:31
Szukam info blok , korby tłoki wał jest taki sam 2.0 Tsi w wersji 190 jak i 320 KM ?
Pytasz mnie o rzeczy których nie wiem:). Oddałem to firmie która się tym zajmuje. Stworzyli ich już troche. Auto ma turbo IS 38 ( od Troca R), intercooler do 88,Downpipie, zmodyfikowano kolanko dolotowe.
Bajka trochę kasy poszło....
Zamówiony 09.06.2021 -T-Roc 2.0 TSI Premium Sport+ bajery
12.10 produkcja 13.10 na statek 25.10 w Poznaniu. 29.10 dostarczony pod salon.
Odebrany 08.11.21
230 KM 400 Nm + DSG mod
marcin255 pisze: ↑30 paź 2021, 11:31
Szukam info blok , korby tłoki wał jest taki sam 2.0 Tsi w wersji 190 jak i 320 KM ?
Pytasz mnie o rzeczy których nie wiem:). Oddałem to firmie która się tym zajmuje. Stworzyli ich już troche. Auto ma turbo IS 38 ( od Troca R), intercooler do 88,Downpipie, zmodyfikowano kolanko dolotowe.
Bajka trochę kasy poszło....
Poszło, poszło ale zdecydowanie mniej niż wersja R, a podejrzewam że osiągi i wrażenia z jazdy jeszcze lepsze.
andzab1986 pisze: ↑30 paź 2021, 11:36
Pytasz mnie o rzeczy których nie wiem:). Oddałem to firmie która się tym zajmuje. Stworzyli ich już troche. Auto ma turbo IS 38 ( od Troca R), intercooler do 88,Downpipie, zmodyfikowano kolanko dolotowe.
Bajka trochę kasy poszło....
Poszło, poszło ale zdecydowanie mniej niż wersja R, a podejrzewam że osiągi i wrażenia z jazdy jeszcze lepsze.
Nie jechałem Trociem R więc nie wiem. Jest napewno niepozorny bo w sumie o to chodziło mi. Inna charakterystyka pracy silnika. Seria 190 KM była mocna od początku, tutaj od dołu jest większa turbodziura, i tak naprawde od 2,200 obr/min zaczyna się jazda, mniej więcej od 30 km/h jest już bardzo mocny. Chyba że procedure startu uruchomimy, ale szkoda auta. To auto czym szybciej się jedzie tym chce bardziej. Seria miała mocny dół słabą górę. Tutaj dół jest na wykresie relatywnie mocniejszy ale tamten miał szybciej pełny moment więc odczucia inne a później od 5 tys już nie ciągnął dalej. Z początku żałowałem,że zrobiłem, bo nie podobał mi się styl jazdy, ale trwało to jakieś 2 h jak przyzwyczaiłem się do innej jazdy:) i już bym nie zmienił. A radość hmmm, wiele aut "niby" mocniejszych już próbowało....ale zazwyczaj odpuszczają i jadą już za.....trociem.
2.0 TSI DKZA 4 motion- stage 3 (chip+modyfikacje), Premium+Rline+Panorama+Audio beats
Nie jechałem Trociem R więc nie wiem. Jest napewno niepozorny bo w sumie o to chodziło mi. Inna charakterystyka pracy silnika. Seria 190 KM była mocna od początku, tutaj od dołu jest większa turbodziura, i tak naprawde od 2,200 obr/min zaczyna się jazda, mniej więcej od 30 km/h jest już bardzo mocny. Chyba że procedure startu uruchomimy, ale szkoda auta. To auto czym szybciej się jedzie tym chce bardziej. Seria miała mocny dół słabą górę. Tutaj dół jest na wykresie relatywnie mocniejszy ale tamten miał szybciej pełny moment więc odczucia inne a później od 5 tys już nie ciągnął dalej. Z początku żałowałem,że zrobiłem, bo nie podobał mi się styl jazdy, ale trwało to jakieś 2 h jak przyzwyczaiłem się do innej jazdy:) i już bym nie zmienił. A radość hmmm, wiele aut "niby" mocniejszych już próbowało....ale zazwyczaj odpuszczają i jadą już za.....trociem.
No właśnie ja bym chciał dół "zostawić" a dodać góry no ale zobaczymy co będzie .W aktualnym aucie Kia GT mam box vtech i tu idzie dodatkowa moc równo z fabryczną. Pokaż jakiś wykres ?
Zamówiony 09.06.2021 -T-Roc 2.0 TSI Premium Sport+ bajery
12.10 produkcja 13.10 na statek 25.10 w Poznaniu. 29.10 dostarczony pod salon.
Odebrany 08.11.21
230 KM 400 Nm + DSG mod
Podobno, góra po prorgramie będzie lepsza samym programie, ale z drugiej strony, firma tuningowa mówiła mi że między stage 1 a serią będzie przepaść taka sama jak między stage 3 a a stage 1. Próbowałem dołączyć ale plik jest za duzy jak go zmniejsze to wyśle
2.0 TSI DKZA 4 motion- stage 3 (chip+modyfikacje), Premium+Rline+Panorama+Audio beats