WE Connect
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 21 kwie 2021, 21:16
Re: WE Connect
Jak ustawić powiadomienie o opuszczeniu strefy przez auto? Trzeba być użytkownikiem głównym?
Jako użytkownik z zaproszenia nie mam takiej opcji w We connect -> powiadomienia.
Jako użytkownik z zaproszenia nie mam takiej opcji w We connect -> powiadomienia.
1.5 DSG + pakiety
Re: WE Connect
Ta funkcjonalność jest wygaszana, z jakichś względów prawnych chyba, możliwe że już jej nie masz...
T-ROC Advance Indium Grey 1.5 TSI Manual + pakiety: komfort, drogowy, zimowy, siedzenia komfortowe, kamera, ciemne szyby, hak
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 21 kwie 2021, 21:16
Re: WE Connect
Potwierdzam, u mnie już nie działa.
T-Roc Premium 1.5 TSI Manual Czarna Perła z pakietami i dodatkami
Maj 2021
Maj 2021
Re: WE Connect
Dzisiaj po raz kolejny otrzymałem powiadomienie, że usługi We Connect zostały dezaktywowane. Stało się to po wejściu do samochodu i podłączeniu telefonu kablem USB, pomimo że nie przełączałem użytkownika. To już druga taka sytuacja gdy samochód sam wyłączył mi We Connect. Czy miał ktoś podobny problem?
Re: WE Connect
U mnie dzisiaj około południa również mnie rozłączyło, okazało się że system samoczynnie przełączył użytkownika, po powrocie do mojego profilu, wszystko wróciło do normy.dsg15 pisze: ↑19 gru 2021, 11:26 Dzisiaj po raz kolejny otrzymałem powiadomienie, że usługi We Connect zostały dezaktywowane. Stało się to po wejściu do samochodu i podłączeniu telefonu kablem USB, pomimo że nie przełączałem użytkownika. To już druga taka sytuacja gdy samochód sam wyłączył mi We Connect. Czy miał ktoś podobny problem?
T-ROC 1.5 TSI DSG, wersja Premium + bajery, kolor Niebieski "Ravenna" metalik Czarny, zamówiony 30.06, odebrany 24.11.21.
Re: WE Connect
Mam to samo. W pierwszej chwili myślałem, ze ma to związek z nieprzedłużeniem We connect+, ale objaw jest taki, jakby w ogóle nie miało się konta na We connect, który jest ponoć bezterminowy, taki był przynajmniej komunikat na stronie.
Jak to z powrotem aktywować?
Tak przy okazji, szkoda ze komunikaty o ruchu (korki, spowolnienia) są w Wecnonect+, przyzwyczaiłem się do tego. Niby bajer, ale przydatny. Tylko dawać ponad 600 zł za tę funkcjonalność (oraz pozostałe, chociaż tamtych praktycznie nie używałem) to trochę za dużo. Ciekawe, czy aktualizacje on-line nawigacji będą bez We connect+ nadal dostępne?
Pozdrawiam
Jak to z powrotem aktywować?
Tak przy okazji, szkoda ze komunikaty o ruchu (korki, spowolnienia) są w Wecnonect+, przyzwyczaiłem się do tego. Niby bajer, ale przydatny. Tylko dawać ponad 600 zł za tę funkcjonalność (oraz pozostałe, chociaż tamtych praktycznie nie używałem) to trochę za dużo. Ciekawe, czy aktualizacje on-line nawigacji będą bez We connect+ nadal dostępne?
Pozdrawiam
Re: WE Connect
U mnie przełączyło na drugiego użytkownika, który nie jest zlinkowany z we connect. W samochodzie w zakładce użytkownicy, wróciłem do użytkownika głównego, ale wymagało to podania loginu i hasła do we connect.Marcin25 pisze: ↑19 gru 2021, 16:08 Mam to samo. W pierwszej chwili myślałem, ze ma to związek z nieprzedłużeniem We connect+, ale objaw jest taki, jakby w ogóle nie miało się konta na We connect, który jest ponoć bezterminowy, taki był przynajmniej komunikat na stronie.
Jak to z powrotem aktywować?
T-ROC 1.5 TSI DSG, wersja Premium + bajery, kolor Niebieski "Ravenna" metalik Czarny, zamówiony 30.06, odebrany 24.11.21.
Re: WE Connect
Dziś miałem to samo co ww postach, samoczynnie przełączył się na gościa i dostałem maila o dezaktywacji usługi. Przełączyłem na głównego użytkownika i wszystko wróciło do normy.
T-Roc Premium 1.5 TSI Manual Czarna Perła z pakietami i dodatkami
Maj 2021
Maj 2021
Re: WE Connect
Jestem świeżym użytkownikiem t roca. Od początku mam problem z Android auto. Aplikacja w telefonie widzi "auto" a auto nie może połączyć się z aplikacja (telefon działa po BT). Dziś podłączylem telefon kablem USB i nagle auto straciło ustawienia (wygląd cyfrowych zegarów, lusterka przy zamykaniu).dsg15 pisze: ↑19 gru 2021, 11:26 Dzisiaj po raz kolejny otrzymałem powiadomienie, że usługi We Connect zostały dezaktywowane. Stało się to po wejściu do samochodu i podłączeniu telefonu kablem USB, pomimo że nie przełączałem użytkownika. To już druga taka sytuacja gdy samochód sam wyłączył mi We Connect. Czy miał ktoś podobny problem?