Trochę będzie, może poza głównym tematem choć nie tak bardzo.
Czytam z uwagą o czym piszecie i takie mam pytanie: jakie są zalety takiej skrzyni DSG, że się na nią zdecydowaliście ?
Dlaczego pytam bo mnie nawet do głowy nie przyszło spojrzeć w stronę DSG tylko wybrałem manuala.
Uzasadnienie poniżej:
Skrzynia manualna pozwala dynamicznie ruszyć, przeciągać, w razie potrzeby, na każdym biegu do 5 tys. obrotów, redukować z 6 na 3 by dynamicznie przyspieszyć albo jeździć płynnie bez zmiany biegu w zakresie obrotów 2-4 tys. (płaski moment), nie zatrzymywać się do zera cofając i zmienić z wtecznego biegu na bieg pierwszy oraz rozbujać samochód gdy się zakopiemy zmieniając szybko wsteczny-jedynka-wsteczny-jedynka.
Do tego mamy komfort, że jak się widzi drogę w perspektywie to można dostosowac bieg do warunków, które będą za chwilę na drodze czego DSG nie zrobi bo tej drogi nie widzi
np. tocząc się na 6 i mając 70 km/h (oszczędzając paliwo) możemy zawczasu zredukowac na 3 by od razu mieć pod mogą takie obroty i moment, żeby od dotknięcia gazu pociągnąć gładko na tej trójce do 110-120 km/h
Np. dosyć często jeżdżę 1,2,3 i 6 tylko wystarczy na 3 dociągnać do 4,5 tys. obrotów.
R-line 2023, 1.5 manual, komfort, led plus, beats, kamera, 18 cali, easy open, keyless itd.