Koreanska konkurencja?
1) cudak Kona?
2) Xceed - niecrossover tylko podniesiony o 3 cm Ceed w którym nisko się siedzi i trzeba dać 130k żeby miec grzane siedzenia, przednie czujniki parkowania (a 120k - składane elektrycznie lustetka)
3) Stonic - odpowiednik Tcrossa, porównywalny cenowo jeśli się weźmie np.rabaty dla grup zawodowych.
Korea już nie tania
T-Roc 2025
Re: T-Roc 2025
Polecam do przeczytania informację o elektrycznym T-Rocu: https://elektromobilni.pl/elektryczny-v ... palinowym/
Re: T-Roc 2025
Podczas prezentacji bilansu finansowego za ubiegły rok dyrektor generalny marki Volkswagen Thomas Schäfer ocenił, że w zmaganiach rynkowych rok 2024 był trudnym dla koncernu VAG. Ma jednak nadzieję, że 2025 rok stanie się istotnym dla wzmocnienia marki, gdyż nie zabraknie w nim innowacyjnych rozwiązań we wdrażanych nowych modelach aut. A wśród nich poczesne miejsce zajmie nie kto inny jak miejski crossover T-Roc w drugiej odsłonie. W dotychczasowym 8-letnim okresie sprzedaży jego ilość osiągnęła ponad 2 miliony egzemplarzy. Dzięki swej atrakcyjności stał się on jednym z najchętniej nabywanych modeli w Europie (wyprzedzając w rankingu Golfa). Aby tę popularność utrzymać, w nowym modelu zaproponowano stylistykę nawiązującą do obecnego trendu modernizującego karoserię bratnich aut firmy z Wolfsburga. Zatem same zmiany w bryle auta nie będą rewolucyjne, lecz sprzedażowym asem w rękawie będzie to co zamontowano pod maską. Nowy T-roc, choć wstępnie tego nie zakładano, zostanie wyposażony w napęd z pełną hybrydą. W swej powściągliwej wypowiedzi potwierdził to Andrea Alessi, dyrektor Volkswagen Italy. Nie chciał jednak zdradzić zbyt wielu informacji zachowując je w tajemnicy do premiery auta. Podjęcie tej kluczowej decyzji obdarzone jest znacznym ryzykiem, która może okazać się strzałem w dziesiątkę, lub ominąć tarczę bez sukcesu. A jednym z powodów do obaw może być dość krótki czas na zmianę płyty podłogowej pozwalającej na montaż hybrydowych napędów. Wyzwanie spore, bo wymaga znacznego przeprojektowania konstrukcji pojazdu i z tego powodu nasuwa się pytanie: czy inżynierowie będą mieli dostateczną ilość czasu, aby zapewnić bezawaryjność zaimplementowanych innowacji? Przekonamy się już, być może w drugiej połowie tego roku...
Re: T-Roc 2025
Jest raczej pewne że nowy T-Roc będzie hybrydą jak jego starszy brat Tiguan i koledzy z teamu jak Golf czy Passat.
Re: T-Roc 2025
Straci bagażnik wielkość , prowadzenie samochodu może będzie gorsze.
Spalanie to litr mniejsze na dzień dobry .
Jeśli cena będzie konkurencyjna to czemu nie.
Troc ,który na dojazdach do pracy 30km zmieści spokojnie w 4 litrach na 100km.
Spalanie to litr mniejsze na dzień dobry .
Jeśli cena będzie konkurencyjna to czemu nie.
Troc ,który na dojazdach do pracy 30km zmieści spokojnie w 4 litrach na 100km.
1.5 DSG 6,2 spalanie zima
5,8 wiosna
5,8 wiosna
Re: T-Roc 2025
Nowsza generacja pewnie będzie podobna do Tiguana i np. do sławnego oferowanego tera w Brazylii (ale później w Europie też nie) VW Tera.
Ktoś zarzuci że w VW nudno bo takie same te auta stylistycznie, ale znowuż w Hyundaiu, Kii a już w ogóle w Suzuki - każdy model z innej parafii.
Ktoś zarzuci że w VW nudno bo takie same te auta stylistycznie, ale znowuż w Hyundaiu, Kii a już w ogóle w Suzuki - każdy model z innej parafii.