Brak synchronizacji We Connect

Wszystkie tematy związane z Volkswagenem T-Roc - zakup, eksploatacja, problemy itd.
bazylosss
Posty: 138
Rejestracja: 09 wrz 2022, 14:19

Brak synchronizacji We Connect

Post autor: bazylosss »

Witam,

Od wczoraj nie robi się w aucie synchronizacja, nie działa aplikacja. A wchodząc w ustawienia w aucie, jest info najpierw podłącz internet.


Czy ktoś z Państwa ma taki sam problem, ewentualnie co można zrobić w takiej sytuacji

Pozdrawiam
Asureus
Posty: 19
Rejestracja: 09 gru 2022, 11:39

Re: Brak synchronizacji We Connect

Post autor: Asureus »

bazylosss pisze: 28 mar 2023, 17:16 Witam,

Od wczoraj nie robi się w aucie synchronizacja, nie działa aplikacja. A wchodząc w ustawienia w aucie, jest info najpierw podłącz internet.


Czy ktoś z Państwa ma taki sam problem, ewentualnie co można zrobić w takiej sytuacji

Pozdrawiam
U mnie również brak synchronizacji w WeConnect. Po kliknięciu w aplikacji "synchronizuj ", po chwili pokazuje nadal status sprzed 10 h, łącznie z lokalizacją. To raczej jakiś problem z VW jako całość systemu, a nie samochodem lub aplikacją.
bazylosss
Posty: 138
Rejestracja: 09 wrz 2022, 14:19

Re: Brak synchronizacji We Connect

Post autor: bazylosss »

Bardzo dziękuje za odpowiedź 👊
baxior
Posty: 273
Rejestracja: 30 sty 2021, 14:47
Lokalizacja: GDA
Kontakt:

Re: Brak synchronizacji We Connect

Post autor: baxior »

U mnie wszystko działa...
T-Roc Premium 1.5 TSI Manual Czarna Perła z pakietami i dodatkami😉
Maj 2021
baxior
Posty: 273
Rejestracja: 30 sty 2021, 14:47
Lokalizacja: GDA
Kontakt:

Re: Brak synchronizacji We Connect

Post autor: baxior »

baxior pisze: 28 mar 2023, 19:32 U mnie wszystko działa...
Dziś już nie działa...
T-Roc Premium 1.5 TSI Manual Czarna Perła z pakietami i dodatkami😉
Maj 2021
Asureus
Posty: 19
Rejestracja: 09 gru 2022, 11:39

Re: Brak synchronizacji We Connect

Post autor: Asureus »

U mnie znów dziś się synchronizuje. Wczoraj samochód pokazywał brak połączenia z siecią (szara ikonka kuli ziemskiej na wyświetlaczu radia), a dziś po południu wróciło. To chyba VW ma jakiś problemy, skoro raz działa, a raz nie
marcin255
Posty: 529
Rejestracja: 09 cze 2021, 20:04
Lokalizacja: Wrocław

Re: Brak synchronizacji We Connect

Post autor: marcin255 »

Serwery VW coś świrują
Zamówiony 09.06.2021 -T-Roc 2.0 TSI Premium Sport+ bajery
12.10 produkcja 13.10 na statek 25.10 w Poznaniu. 29.10 dostarczony pod salon.
Odebrany 08.11.21
230 KM 400 Nm + DSG mod
Obrazek
tosziba
Posty: 2
Rejestracja: 13 sie 2023, 0:38

Re: Brak synchronizacji We Connect

Post autor: tosziba »

Cześć,

Odkupuje te wątek, od czasu odbioru samochodu 7.08, ani razu nie udało mi sie odświeżyć status auta w WeConnect. Czy ktoś z Was ma podobny problem?
Awatar użytkownika
JacK666
Posty: 320
Rejestracja: 20 maja 2023, 20:14

Re: Brak synchronizacji We Connect

Post autor: JacK666 »

Nietety u mnie działa :-)
Bezpośrednio po uruchomieniu We Connect pokazuje stan z ostatniej synchronizacji, komunikat wygląda np. tak:
Ostatnia aktualizacja: Przed 11 godzin
Po kliknięciu w powyższy komunikat po chwili (twa to ok. 20-30 sekund) pokazuje się komunikat:
Ostatnia aktualizacja: Przed chwilą

Zdrarzały sie okresy, że We Connect nie łączy się w ogóle z serverem natomiast nie miałem, jak się już połączył, nigdy problemu z odświeżeniem statusu samochodu czy np. migniecia światłami.
Ale nie robię tego zbyt często bo nie mam takiej potrzeby.
R-line 2023, 1.5 manual, komfort, led plus, beats, kamera, 18 cali, easy open, keyless itd.
Ziomekatomek
Posty: 253
Rejestracja: 22 sie 2021, 12:57

Re: Brak synchronizacji We Connect

Post autor: Ziomekatomek »

Jest już dostępna nowa aplikacja w Google Play: volkswagen. Domniemuje, że We Connect zostanie wycofana.
ODPOWIEDZ