Fajny test porównawczy T-Cross i Renault Captur
https://www.youtube.com/watch?v=JkjDudhgT6c
Przy okazji
Odbyłem dzisiaj jazdę testową francuskim konkurentem VW i szczerze i obiektywnie muszę przyznać ,że to co wydawało się do niedawna
niemożliwe stało się faktem bo nowy Captur jakością,materiałami i wyciszeniem naprawdę miażdży VW
Okazuje się, że Francuzi dokładnie odrobili lekcję i dają nawet w tym modelu prawdziwą skórę na kierownicy o mięciutkiej desce rozdzielczej nie wspominając
https://youtu.be/4PT3MqstC7I?t=368
Po prostu Panie inny świat czyli okazuje się ,że jednak można dzisiaj zrobić auto tego segmentu w dobrej cenie
nie oszczędzając na wszystkim jak ma to miejsce w T-Cross
Kurcze nawet głupie uchwyty w drzwiach są o poziom wyżej od tego twardego badziewia jakie daje VAG
Dobijają w Renault takie duperele jak podgrzewana kierownica
i ledowe podświetlenie wnętrza włącznie z tym nad lusterkami niedostępne w VW
Niby mało ważny szczegół ale dla mojej Żony najważniejsza rzecz w aucie
https://youtu.be/4PT3MqstC7I?t=886
Elektryczny hamulec i funkcja AutoHold dopełnia całości.
U VW ten rarytas jest znowu niedostępny
https://youtu.be/4PT3MqstC7I?t=606
Reasumując
Auto w dniu dzisiejszym zostało przeze mnie zamówione a ostateczna cena po upustach
za najbogatszą wersję Intens R4 1.3 TCE 130KM ze skrzynią 7 EDC nie przekroczyła 100 tys. zł
Za VW T-Cross z silnikiem R4 1.5 TSI DSG7 i podobnym wyposażeniem cena nawet po rabatach wyniosła ponad 116tys.zł
Swoją opinią nie mam zamiaru nikogo tutaj wkurzać szczególnie obecnych właścicieli modelu T-Cross bo to naprawdę udane i ładne autko ale moim zdaniem nowy Captur jest po prostu lepiej wykonany i wyposażony oraz bardziej przemyślany i tańszy w zakupie od T-Cross
Odbyłem długie jazdy testowe tymi dwoma modelami i uwierzcie mi wiem co piszę.
Wracając jeszcze do wyciszenia Renault Captur 2 to Francuzi przeszli samych siebie i wyznaczyli tym modelem nowe standardy w tej klasie aut
Wszystkim niedowiarkom polecam się przejechać po prostu tym modelem i na własne uszy się przekonać o genialnym wręcz wyciszeniu silnika i szumów aerodynamicznych
Dodatkowo w tym modelu zastosowano specjalne uszczelki ,które zapobiegają brudzeniu progów w dolnej części drzwi czyli o nogawki naszych spodni możemy być spokojni
Kolejny atut w moim przypadku to ten, że kupując Francuza zwyciężyła czysta ekonomia bo zaoszczędziłem jakieś 20 tys.zł względem VW
![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Trzeba przyznać ,że to bardzo duża kwota jak za podobne gabarytowo auta.
Biorąc po uwagę także utratę wartości i wszystkie za i przeciw w ostatecznym rozrachunku
o dziwo więcej stracił bym po 5 latach na VW T-Cross niż na Captur 2
Uwierzycie
W poniższym zestawieniu występuje jeszcze Captur pierwszej generacji
także ten nowy po 5 latach z pewnością nie będzie miał gorszych notowań od swojego poprzednika
https://www.samar.pl/__/3/3.a/106782/3. ... cale=pl_PL
Żona się ze mnie śmieje, że ja od zawsze taki miłośnik VAG dałem się Jej namówić i zamówiłem francuskie badziewie
Czas pokaże czy dobrze zrobiłem także trzymajcie za nas kciuki
P.S.
Zapomniałem o najważniejszym
Wisienka na torcie
Za 1300zł zamówiłem w pakiecie pletwę rekina i oświetlenie powitalne czyli świecący ledowy pasek pod podłogą blisko progów
A co tam niech sąsiad mi zazdrości
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)