chris pisze: ↑17 mar 2022, 13:00
Nasuwa się pytanie
Czym Wy wcześniej jezdziliście Panowie rowerami
Kłania się zasada działania katalizatora w układzie wydechowym, który przede wszystkim zamienia cząsteczki tlenku azotu na wodę i azot.
Stąd kapiąca woda na końcu wydechu
Inaczej nie ma prawa być
Jak przeczytasz ze zrozumieniem to nie będą Ci nasuwać się głupie pytania.
Nikt tu nie neguje wody, bo każdy wie skąd ona się bierze. Wątpliwości dotyczą szczelności zewnętrznej warstwy tłumika, a nie pary czy wody z końcówki.
T-Roc Premium 1.5 TSI Manual Czarna Perła z pakietami i dodatkami
Maj 2021
baxior pisze: ↑17 mar 2022, 13:44
Jak przeczytasz ze zrozumieniem to nie będą Ci nasuwać się głupie pytania.
Nikt tu nie neguje wody, bo każdy wie skąd ona się bierze. Wątpliwości dotyczą szczelności zewnętrznej warstwy tłumika, a nie pary czy wody z końcówki.
Poważnie
Przeczytaj jeszcze raz bo chyba to Ty nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi
troc21 pisze: ↑26 lut 2022, 18:45
Nie chodzi o kapanie z wylotu, ale z krawędzi. To normalne że po kilkunastu godzinach kapie?
Nasuwa się pytanie
Czym Wy wcześniej jezdziliście Panowie rowerami
Kłania się zasada działania katalizatora w układzie wydechowym, który przede wszystkim zamienia cząsteczki tlenku azotu na wodę i azot.
Stąd kapiąca woda na końcu wydechu
Inaczej nie ma prawa być
A to że kapie po krawędzi to świadczy raczej o jakiejś nieszczelności w tym miejscu bo normalnie woda leci z końcówki wydechu
Eniac pisze: ↑14 mar 2022, 9:05
U mnie to samo, po każdej jeździe spora kałuża po samochodem.
Kapie pomalutku z krawędzi tłumika.
Dokładnie to miejsce. Felerna partia nam się trafiła. Obecnie, po zrobieniu kilku dłuższych tras i przy lepszej pogodzie, nie kapie. Z reklamacją trzeba poczekać do jesieni albo zimy...