Wczoraj Volkswagen udostępnił cennik T-Crossa. Są trzy wersje:
T-Cross od 69790 zł
Life od 76190 zł
Style od 83690 zł
Silnik jest 1.0 TSI w wersji 95 i 115 KM.
Dla porównania najtańszy T-Roc 1.0 TSI 115 KM kosztuje 79990 zł. Więc T-Cross jest 10 - 12 tys zł tańszy w zależności od wersji wyposażenia.
Za to najtańszy Polo z silnikiem 1.0 TSI 95 KM (70 kW) 5 biegów kosztuje 53290 zł. Więc przepaść - za cenę najtańszego T-Crossa można mieć Polo Highline 1.0 115 KM z DSG.
Jak dla mnie lekko chore ceny jak za to auto, ale o T-Rocu też tak mówili, a tu proszę niektórzy prawie rok czekają na odbiór
t-rock ma ceny jak passat, wyposażenie itp praktycznie podobnie, wiec cross będzie mieć pewnie podobnie jak golf. a dokładnie będzie można z polo porównać co będzie w standardzie bo może się okazać że przy podobnym wyposażeniu różnica będzie mniejsza
paulr pisze: ↑11 gru 2018, 19:13
t-rock ma ceny jak passat, wyposażenie itp praktycznie podobnie, wiec cross będzie mieć pewnie podobnie jak golf. a dokładnie będzie można z polo porównać co będzie w standardzie bo może się okazać że przy podobnym wyposażeniu różnica będzie mniejsza
T-Roc powiedzmy ma jeszcze walory użytkowe - może służyć jako podstawowy samochód w rodzinie. Przy T-Crossie grono klientów będzie dużo węższe, więc przy tej cenie trzeba dać "coś fajnego", żeby to był gadżet, a jak dla mnie to słabo to wygląda. Wygląd z zewnątrz trochę tarpana, wnętrze trochę podrasowanej Fabii sprzed 15 lat.
Moim zdaniem konkurencja proponuje dużo więcej w tej cenie, ale wiadomix to tylko moja opinia
jak na te wielkosc samchodu (podwyzszone Polo) cena bardzo wysoka. Za te pieniadze mozna miec dobrze wyposazonego Golfa - samochod wiekszy no i jakosc wnetrza to inny swiat. Ale placi sie za mode na crossovery.
wedd pisze: ↑15 gru 2018, 9:35
jak na te wielkosc samchodu (podwyzszone Polo) cena bardzo wysoka. Za te pieniadze mozna miec dobrze wyposazonego Golfa - samochod wiekszy no i jakosc wnetrza to inny swiat. Ale placi sie za mode na crossovery.
Ciekawe jak to wszystko (no i przede wszystkim silnik i cena) będzie porównawczo wyglądać po 150tys. Czy wtedy da się tym jeszcze pojeździć??? Ma ktoś jakieś techniczne (technologiczne) dane na przykład z rzetelnych testów?
Trzeba uderzać do dealerów, którzy mają największą sprzedaż i największe bonusy za sprzedaż, bo oni mogą wtedy sprzedawać nawet po kosztach. Zawsze warto próbować, ale jak zebrać 10 chętnych - ogłoszenie gdzieś dać?