T-Roc - wady i zalety
Re: T-Roc - wady i zalety
Witam, obecnie użytkuje Subaru Forestera IV generacji czyli SJ , przyjąłem zaliczkę i rozgladam się za nowym, innym samochodem.Oglądałem kilka marek i m/i VW T-roc który spełniałby moje oczekiwania, jest dużo mniejszy od Forestera, ale juz takiego dużego samochodu nie potrzebuję. Troc dla pasażera i kierowcy to w zupełności spełnia moje oczekiwania jesli chodzi o ilość miejsca, natomiast pasażerowie z tyłu mają tego miejsca zdecydowanie mniej porównując z Subaru. 80% jazd samochodem robię w pojedynkę, pozostałem 20% to jakies kilkudniowe wypady gdzieś w Polsce i bywa ,że rocznie jeden urlop 2tyg tez w Polsce.Wydaje się ,ze silnik 150 konny w benzynie zaspokoi moje oczekiwanie, w miarę upływu lat jeżdzę wolniej niestety:-) Wersja wyposażenia jaką mi robili panowie w serwisie to Line plus i do tego wyposażenia jakies tam:-)Co sądzicie o fabrycznej nawigacji czy to domawiać , czy odpuścić? I na koniec pytanie ,jakie niespodzianki, awarie mogą mnie spotkać podczas eksploatacji tego samochodu, dodam,ze rocznie nie przekraczam 13tyś km.Dziekuję z góry za wszystkie uwagi z Waszej strony i pozdrawiam.
Re: T-Roc - wady i zalety
Wg mnie nawigacja to zbytek, wystarcza Android Auto
Re: T-Roc - wady i zalety
NIe wiem czy jesteś wysoki. Ja mam 186cm i dla mnie fotel jest za krótki i miejsca jest też zbyt mało.
Re: T-Roc - wady i zalety
Wg mnie
Sesja Style
Lepsza jakość materiałów w środku.
Nawigacja przeżytek ja korzystam a android auto i Gogle Map na spokojnie mi zastępują.
A nawet lepiej bo ma bieżąco kontrolują drogę pod względem natężenia ruchu.
Domów wg mnie koło dojazdowe niż zestaw naprawczy.
Sesja Style
Lepsza jakość materiałów w środku.
Nawigacja przeżytek ja korzystam a android auto i Gogle Map na spokojnie mi zastępują.
A nawet lepiej bo ma bieżąco kontrolują drogę pod względem natężenia ruchu.
Domów wg mnie koło dojazdowe niż zestaw naprawczy.
Re: T-Roc - wady i zalety
Wg mnie
Wersja Style
Lepsza jakość materiałów w środku.
Nawigacja przeżytek ja korzystam a android auto i Gogle Map na spokojnie mi zastępują.
A nawet lepiej bo ma bieżąco kontrolują drogę pod względem natężenia ruchu.
Domów wg mnie koło dojazdowe niż zestaw naprawczy.
Wersja Style
Lepsza jakość materiałów w środku.
Nawigacja przeżytek ja korzystam a android auto i Gogle Map na spokojnie mi zastępują.
A nawet lepiej bo ma bieżąco kontrolują drogę pod względem natężenia ruchu.
Domów wg mnie koło dojazdowe niż zestaw naprawczy.
Re: T-Roc - wady i zalety
Tak bardzo subiektywnie - masz rację, że wersja Style ma już lepszy wygląd wnętrza bo w tym Life tak trochę topornie i budżetowo.Arex67 pisze: ↑27 gru 2024, 13:56 Wg mnie
Wersja Style
Lepsza jakość materiałów w środku.
Nawigacja przeżytek ja korzystam a android auto i Gogle Map na spokojnie mi zastępują.
A nawet lepiej bo ma bieżąco kontrolują drogę pod względem natężenia ruchu.
Domów wg mnie koło dojazdowe niż zestaw naprawczy.
Przy wnętrzu Puga 2008 - bardzo budżetowo.
Ale właśnie dlatego że T-roc Special Edition (Life Plus) Comfort 1,5 150 wyszedł mniej więcej tyle co P. 2008 Allure 1,2 100 - już przymknalem oko na to wnętrze Troca (to stoleruję, problemów z Puretech nie...)
Life Plus ma już parę rzeczy ze Style (np. koła 17'',) i naprawdę cenowo można przyoszczędzić, za to dokupić jakieś pakiety.
Re: T-Roc - wady i zalety
Tak zapytam, jaki czas oczekiwanie na Peugeota? Jak ja szukałem auta to ponad rok kazali czekać a zaraz wychodziła wersja mhev. Napaliłem się na niego, bo w rodzinie jest kilka Peugeotów w tym jeden 2008. To co piszą w internecie o 1.2 to jak z wszystkim, przymknąć oko. Fajny i żwawy silniczek tylko teraz ta nowa skrzynia automatyczna :/Tucs-roc pisze: ↑01 sty 2025, 23:06Tak bardzo subiektywnie - masz rację, że wersja Style ma już lepszy wygląd wnętrza bo w tym Life tak trochę topornie i budżetowo.Arex67 pisze: ↑27 gru 2024, 13:56 Wg mnie
Wersja Style
Lepsza jakość materiałów w środku.
Nawigacja przeżytek ja korzystam a android auto i Gogle Map na spokojnie mi zastępują.
A nawet lepiej bo ma bieżąco kontrolują drogę pod względem natężenia ruchu.
Domów wg mnie koło dojazdowe niż zestaw naprawczy.
Przy wnętrzu Puga 2008 - bardzo budżetowo.
Ale właśnie dlatego że T-roc Special Edition (Life Plus) Comfort 1,5 150 wyszedł mniej więcej tyle co P. 2008 Allure 1,2 100 - już przymknalem oko na to wnętrze Troca (to stoleruję, problemów z Puretech nie...)
Life Plus ma już parę rzeczy ze Style (np. koła 17'',) i naprawdę cenowo można przyoszczędzić, za to dokupić jakieś pakiety.
VW robi samochody bez udziwnień i poprawne stylistycznie. Plusem VW jest dużo mniejsza utrata wartości.
Re: T-Roc - wady i zalety
No wlasnie automat z mhev już nie ma problemu łuszczącego się paska jeśli chodzi o 2008 i inne auta
Po drugie, silnik dynamiczny
Czeka się chyba ze 3 miesiące i może też auta od ręki u dealerów są.
Jednakowoż ten automat w Allure to po rabatach ze 150k na 130k - no chyba droższy niż T roc Special Edition 1.5 150 dsg z pakietami w jako tako porównywalnym wyposażeniu..
Po drugie, silnik dynamiczny
Czeka się chyba ze 3 miesiące i może też auta od ręki u dealerów są.
Jednakowoż ten automat w Allure to po rabatach ze 150k na 130k - no chyba droższy niż T roc Special Edition 1.5 150 dsg z pakietami w jako tako porównywalnym wyposażeniu..
Re: T-Roc - wady i zalety
Ale chyba mokka i avenger też mogą mieć ten mhev 1.2 136