freerider pisze: ↑30 lip 2019, 17:27Bardzo dobrze że pojawił się artykuł na autoblog.pl, więcej ludzi się o tym dowie i może nie kupi tego bubla.
Zdaje się, że silnik 1.5 TSI znika już z modeli, które mają prezentowane cenniki na kolejne okresy, co tylko podsyca przypuszczenia, że problemy z nim są naprawdę grube.
Niestety VW to jedna z najbardziej zakłamanych organizacji w historii motoryzacji, więc bez złapania ich za rękę niczego się nie dowiemy. Będą udawać, że to problemy z softem w nieskończoność do momentu aż ktoś zdeterminowany nie dobierze im się do dupy.
W vw też jeszcze kilka dni temu nie bylo 1.5 teraz jest ( w tiroku inne nie patrzyłem.) Wiec to ze teraz nie ma w skodzie nie znaczy ze nie bedzie niedlugo. Podobno problemem nie jest silnik a.. nowe normy emisji spalni
Czy ma ktoś zrobiony w swoim 1,5 TSI update softu do wersji : 7421 z 29 maja 2019? Poczytałem, że niektórym Niemcom po aktualizacji znikło kangurowanie na rozgrzewającym silniku i mulenie (brak reakcji) na gaz na niskich biegach
zgłoszone jako usterki :
TPI: 2050266/6
Szarpanie podczas fazy rozgrzewania podczas przyspieszania / zwalniania pedału przyspieszenia (tylko 1. do 3. biegu - EA211evo 1,5 l TSI)
Silnik / pojazd szarpnie przy ruszaniu z miejsca (sprzęgło uwolnione).
i / lub
Podczas jazdy na 1. do 3. biegu silnik szarpnie nieznacznie podczas przyspieszania lub zwalniania pedału przyspieszenia w fazie rozgrzewania (dopóki płyn chłodzący nie osiągnie temperatury około 70 ° C).
TPI: 2053979/3
Pojazd porusza się z opóźnieniem (do przodu lub do tyłu), gdy wciskany jest pedał przyspieszenia.
xwojcio pisze: ↑03 sie 2019, 12:56
Czy ma ktoś zrobiony w swoim 1,5 TSI update softu do wersji : 7421 z 29 maja 2019? Poczytałem, że niektórym Niemcom po aktualizacji znikło kangurowanie na rozgrzewającym silniku i mulenie (brak reakcji) na gaz na niskich biegach
zgłoszone jako usterki :
TPI: 2050266/6
Szarpanie podczas fazy rozgrzewania podczas przyspieszania / zwalniania pedału przyspieszenia (tylko 1. do 3. biegu - EA211evo 1,5 l TSI)
Silnik / pojazd szarpnie przy ruszaniu z miejsca (sprzęgło uwolnione).
i / lub
Podczas jazdy na 1. do 3. biegu silnik szarpnie nieznacznie podczas przyspieszania lub zwalniania pedału przyspieszenia w fazie rozgrzewania (dopóki płyn chłodzący nie osiągnie temperatury około 70 ° C).
TPI: 2053979/3
Pojazd porusza się z opóźnieniem (do przodu lub do tyłu), gdy wciskany jest pedał przyspieszenia.
Ja miałem wgrywany update pod koniec czerwca 2019 - kierownik serwisu porsche Krańcowa Poznań odmówił udzielenia informacji co będzie wgrywane, więc nie jestem w stanie odnieść się do podanej przez Ciebie wersji. Generalnie postawa ASO w tej sprawie jest taka, że wgrywają co dała fabryka i nie interesuje ich nawet czy to zadziała.
Po wgrywce - brak zmian, ani na lepsze ani na gorsze.
ja wczoraj specjalnie zostawiłem auto na noc na dworze, ja wiem, ze jest lato, ale rano było zaledwie 12c , auto całe w rosie, wyziębione po nocy.
Odpaliłem i ...normalnie ruszyłem...
czekam na zimę i co się będzie działo
Nie umiesz ruszac tak by wywolac kangura ( mialem to samo) ale go raczej na pewno masz... sam sie nauczylem i mi sie przytrafia tylko wtedy kiedy chce go wywolac. Sam z siebie przez 15000 nigdy;-)
owszem, potrafię go wywołać przy ruszaniu, ale ja bym powiedział, że kangur u mnie to rzadki wyjątek niż reguła...ale fakt jest taki, że rzeczywiście o wiele prościej go można wywołać niż w innych silnikach...
Jak już pisałem byłem w salonie z tym problemem normalnie szok aż się prawie ze mnie śmiali ze wymyślam i wgl że nic takiego nie występuje i powiedzieli że spiszą tylko notatke i może kiedyś uda sie coś z tym zrobić . Pozdrawiam