jodrak pisze: ↑08 wrz 2019, 9:20
Miesiąc temu minęły 2 lata od kupna mając dość wizyt w serwisie tuning silnika rozwiązał wszystkie problemy żyć nie umierać niech żyje wolność
Czyli tak jak przypuszczalem - wina norm i oprogramowania, a nie usterka mechaniczna...
Krótka odpowiedź wszystkie odpowiedzi na twoje pytania znajdziesz wpisując w Google tuning vw t-roc silnik 1.5 tsi 130 KM wybieraj co ci pasuje powodzenia
Po roku batalii na VW, złożeniu zażalenia do centrali VW w Polsce, zostałem zaproszony na aktualizację oprogramowania, jeżdżę już kilka dni i jestem zadowolony brak kangura. Szkoda tylko że nie mogli tego załatwić od razu tylko musieli sprawić że nie zaufam już tej marce. Gdyby załatwili to od razu, zrobili akcję serwisową nie straciliby zaufania. Po co ta ściema i granie za zwłokę. Pozdrawiam. Ps.Walczcie o swoje jak nie pomogą w lokalnym serwisie to pismo do centrali.
Cenne są te ostatnie informacje. Skoro WV ma aktualizację pomagającą w kangurowaniu, to walę ze swoim problem i e-mailem do Skoda Polska, zobaczymy co oni na to, silnik przecież ten sam DADA 1,5 TSI ACT produkcja silnika rok 2019.
Pado pisze: ↑08 wrz 2019, 9:36Czyli tak jak przypuszczalem - wina norm i oprogramowania, a nie usterka mechaniczna...
Moim zdaniem niekoniecznie jest to wina wyłącznie oprogramowania i norm. Wąskie gardło może być w osprzęcie - program to jakby dodatek. Ale czas pokaże.
jodrak pisze: ↑08 wrz 2019, 9:46
Krótka odpowiedź wszystkie odpowiedzi na twoje pytania znajdziesz wpisując w Google tuning vw t-roc silnik 1.5 tsi 130 KM wybieraj co ci pasuje powodzenia
Masz program czy boxa?
Rozumiem, że auto nie było zmierzone na hamowni?