Badam ten interesujący temat ze Słowacji i chociaż moim samochodem jest G7 1.4 TSI 103 kW CHPA z ręczną skrzynią biegów 250 Nm.
Ponieważ w niskich temperaturach poniżej około 0 °C i na biegu jałowym (650 obrotów po procesie nagrzewania i nie można ich zwiększyć za pomocą diagnostyki) sprzęgło trzęsie się jak na tych wideach (G7)
https://www.youtube.com/watch?v=J010Z_iP694 lub
https://www.youtube.com/watch?v=DZ47KynThvY i (G6)
https://www.youtube.com/watch?v=IFzeJyHU0rY&t=2m16s
TPI 2044538/4 stwierdził, że: Zaplecze techniczne - Charakterystyka silnika na biegu jałowym powoduje, że sprzęgło wzbudza, a tym samym sprzęgło pukające odgłosy.
Biorąc pod uwagę poprzednie informacje w tym temacie, mniej więcej dwa TPI są związane z efektem kangura w 1,5 TSI 110 kW DADA z ręczną skrzynią biegów 250 Nm. Jedna to czynność serwisowa związana z problemem z alternatorem i prowadzi do zwiększenia obrotów na biegu jałowym, a druga to aktualizacja oprogramowania ECU, ale tylko na żądanie klienta i leczy około 80% problemu z efekt kangura
Nie jestem technikiem ani mechanikiem, ale czy te problemy mogą być powiązane razem w wersji 1.4 vs 1.5?