Wszystkie tematy związane z Volkswagenem T-Roc - zakup, eksploatacja, problemy itd.
Pkowav
Posty: 5 Rejestracja: 10 wrz 2019, 16:40
Post
autor: Pkowav » 10 wrz 2019, 16:58
Pado pisze: ↑ 10 wrz 2019, 16:52
Pkowav pisze: ↑ 10 wrz 2019, 16:42
Jako ze jest to najaktywniejsze forum o kangurze w 1.5 tsi, prosze o info jesli komus uda sie z passatem. Dziekuje.
Absolutnie nie... Na forum karoqa jest tez 37 stron o efekcie kangura...
Sa tez pierwsze pozytywne wypowiedzi o aktualizacji...
Dzieki za info
nie sprawdzałem od kilku tyg.
To wszystko pokazuje ze VAG bardzo nabałaganił
pradu
Posty: 3 Rejestracja: 11 wrz 2019, 7:43
Post
autor: pradu » 11 wrz 2019, 7:50
1.5 TSI 110KW manual doczekał się aktualizacji sterownika silnika. Aktualizacja eliminuje szarpanie na zimnym i na ciepłym silniku. Nie odczuwam też szarpnięć przy zmianie biegów oraz przy puszczeniu pedału gazu.
Tiggy
Posty: 160 Rejestracja: 14 lut 2019, 8:01
Post
autor: Tiggy » 11 wrz 2019, 10:09
pradu pisze: ↑ 11 wrz 2019, 7:50
1.5 TSI 110KW manual doczekał się aktualizacji sterownika silnika. Aktualizacja eliminuje szarpanie na zimnym i na ciepłym silniku. Nie odczuwam też szarpnięć przy zmianie biegów oraz przy puszczeniu pedału gazu.
W jakim aucie go aktualizowałeś?
Tiggy
Posty: 160 Rejestracja: 14 lut 2019, 8:01
Post
autor: Tiggy » 11 wrz 2019, 10:28
Zbychersky pisze: ↑ 07 wrz 2019, 8:49
Nic nie dostałem.
Ja kangura w Golfie naprawiłem na podstawie TPI: 2048749/7.
Czy one się czymś różnią?
Czy masz auto z OPF czy bez? Pytam w kwestii innego TPI niż moje.
Pado
Posty: 595 Rejestracja: 21 maja 2019, 21:14
Post
autor: Pado » 11 wrz 2019, 10:30
na forum Karoqa ludzie piszą, że dostają już pisma z wezwaniem na akcję serwisową (update oprogramowania)...
ciekawe czy VW będzie coś wysyłał...
Tiggy
Posty: 160 Rejestracja: 14 lut 2019, 8:01
Post
autor: Tiggy » 11 wrz 2019, 10:42
Pado pisze: ↑ 11 wrz 2019, 10:30
na forum Karoqa ludzie piszą, że dostają już pisma z wezwaniem na akcję serwisową (update oprogramowania)...
ciekawe czy VW będzie coś wysyłał...
Te pisma dotyczą innego problemu. Tam chodzi o utratę momentu obrotowego, wg mnie to bardziej dotyczy flatspota (czyli 'dziury' na dwójce) niż kangura. W DE również je dostali (czytałem na forum VW, więc akcja dotyczy całego VAGa).
Co więcej - wgrywają ten sam soft, na niemieckim forum czytałem, że po tej akcji 'kangur' znikł.
Pado
Posty: 595 Rejestracja: 21 maja 2019, 21:14
Post
autor: Pado » 11 wrz 2019, 10:46
to tylko mieć nadzieję, że problem zniknie...
ja poczekam, aż inni potestują
bo na kangura się nie uskarżam, więc wole się upewnić, że przy okazji niczego innego nie zepsuli
Zbychersky
Posty: 35 Rejestracja: 13 kwie 2019, 11:36
Post
autor: Zbychersky » 11 wrz 2019, 10:48
Tiggy pisze: ↑ 11 wrz 2019, 10:28
Zbychersky pisze: ↑ 07 wrz 2019, 8:49
Nic nie dostałem.
Ja kangura w Golfie naprawiłem na podstawie TPI: 2048749/7.
Czy one się czymś różnią?
Czy masz auto z OPF czy bez? Pytam w kwestii innego TPI niż moje.
Nie mam pojęcia, da się to jakoś łatwo sprawdzić?
Tiggy
Posty: 160 Rejestracja: 14 lut 2019, 8:01
Post
autor: Tiggy » 11 wrz 2019, 11:27
Po VINie, albo papierach z warsztatu. U mnie np. na papierach ze zleceń mam takie oznaczenie auta:
"Tiguan 1.5actCLGPFFR 110TSIM6F"
Czyli: 1.5 ACT, w wersji ComfortLine, z GPFem i napędem na front 110KW TSI
Albo inaczej: jeśli kupiłeś auto przed wrześniem zeszłego roku na najpewniej masz bez GPF'a.
Zbychersky
Posty: 35 Rejestracja: 13 kwie 2019, 11:36
Post
autor: Zbychersky » 11 wrz 2019, 13:36
Tiggy pisze: ↑ 11 wrz 2019, 11:27
Po VINie, albo papierach z warsztatu. U mnie np. na papierach ze zleceń mam takie oznaczenie auta:
"Tiguan 1.5actCLGPFFR 110TSIM6F"
Czyli: 1.5 ACT, w wersji ComfortLine, z GPFem i napędem na front 110KW TSI
Albo inaczej: jeśli kupiłeś auto przed wrześniem zeszłego roku na najpewniej masz bez GPF'a.
U mnie oznaczenia wyglądają zupełnie inaczej, samochód kupiłem w październiku. W papierach znalazłem tylko, że spełnia normę EURO 6DZ.